کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«خدادوست» جلسه تاجگردون را تحریم کرد/تاجگردون؛ قول می دهم ساماندهی بازار بلادیان زیباترین طرح جنوب کشور خواهد شد (+تصاویر)

2 مرداد 1396 ساعت 0:16


جلسه ساماندهی و بازسازی خیابان بلادیان با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس، معاون عمرانی استاندار، فرماندار گچساران ،مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از بازاریان خیایان بلادیان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.
براساس همین گزارش : نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در این جلسه با بیان این مطلب که  طرح مطالعاتی ساماندهی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان پایان یافته است، افزود:طی روزهای آینده وبا مهیا نمودن مقدمات عملاً کار اجرایی طرح آغاز خواهد شد.
غلامرضا تاجگردون افزود: با توجه به این که خیابان شهید بلادیان محل کسب و کار و مرکز اصلی خرید شهر دوگنبدان است، تلاش می شود این طرح با رویکردی جامع اجرا شود تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
تاجگردون انجام شبکه های فاضلاب و مخابرات و شبکه برق را از زیرساخت های این طرح عنوان کرد و افزود: با اجرای زیرساختهای لازم در زمینه خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر  زمینه شروع عملیات اجرایی این طرح فراهم شده است.
وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی زیباسازی خیابان شهید بلادیان با بررسی های دقیق و کارشناسی انجام شده است افزود: مردم مطمئن باشند که اگر این طرح به ضرر و زیان آنها بود هرگز اجرایی نمی شد و در صورت اجرای این طرح، سیمای شهر دوگنبدان متحول شده و به پایلوتی در کشور تبدیل خواهد شد.
تاجگردون با اشاره به اینکه برای اجرای فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است افزود:تلاش می شود در صورت عدم وجود مشکل این طرح تا شش ماه آینده به بهره برداری برسد.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  طول این پروژه را ۲۸۰ متر اعلام کرد و گفت: زیباسازی مرکز این شهر قدیمی، دادن روح فضای مدرن شهری با در نظرگرفتن رفاه عمومی مردم از مهمترین هدف اجرای این طرح است.
وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی و اجرای برنامه ها طبق برنامه زمانبندی اظهار داشت :باید با کار گروهی و تعامل و آگاه نمودن مردم از مزایای اجرای این طرح مشکلات احتمالی پیش رو را مرتفع نمود.
تاجگردون افزود:مسئولین و مجریان اجرای طرح باید علاوه بر کار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نسبت به برداشتن زائدات درون رواق ها اقدام لازم را انجام دهند.
وی با بیان این مطلب که پیمانکار باید ظرف مدت ۱۰ روز تمامی تابلوها و اسپلیت های موجود در محل را جابجا نماید گفت:جهت رفاه حال کسبه و عدم ایجاد مزاحمت برای کسب و کار آنها کار اجرایی فقط در شب صورت خواهد گرفت و تمامی نخاله ها و مواد زائد بوجود آمده در اثر تخریب بطور کامل از سطح خیابان جمع آوری و پاکسازی خواهد شد.
تاجگردون  تاکید کرد: اگر این طرح به ضرر کسبه و بازاریان خیابان بلادیان و شهروندان گچسارانی بود به هیچ عنوان اجازه نمی دادم که اجرایی شود و پیگیر اعتبارات این طرح از طریق وزارتخانه ها نمی شدم.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در پایان گفت: قول می دهم که  پروژه ساماندهی بازار بلادیان یکی از زیباترین طرح ها در استان و جنوب کشور شود که بقیه استان ها از این طرح الگو بگیرند و طرح پایلوت شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور کمرنگ بازاریان خیابان بلادیان مواجه شد و شنیده ها حاکیست که حاج خدادوست حاجی زاده یکی از بازاریان قدیمی که کمتر کسی است که در گچساران که او را نشناسد و به قول تاجگردون درمغازه حاج خدادوست از دشکه تا سانتریفیوژ پیدا می شود.وی  این جلسه را تحریم کرده و درعدم حضور بازاریان نقش داشته است.
حاج خدادوست نماد مبارز با طرح تاجگردون است که در مقطعی بعلت اعتراض وممانعت از اجرای طرح، تحویل مقامات قضایی قرار گرفت وسپس با قید ضمانت آزاد شد.
 
گزارش: حبیب قلندری
 


کد مطلب: 261971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/261971/خدادوست-جلسه-تاجگردون-تحریم-قول-می-دهم-ساماندهی-بازار-بلادیان-زیباترین-طرح-جنوب-کشور-خواهد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1