کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

31 تير 1396 ساعت 11:36


 
انتخابات نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شهرستان‌های استان برگزار شد و نتایج به دست آمده حکایت از پیروزی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در این انتخابات دارد.
غلام‌عباس سبز از حضور گسترده گروه‌های مختلف پزشکی در انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی استان خبر داد.
سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این انتخابات برای اولین بار به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور گروه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، داروسازی و لیسانسیه‌های پروانه‌دار حضور فعال در سطح استان برگزار شد.
نیروهای اصلاح‌طلب توانسته‌اند با قاطعیت در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد و دنا و بهمئی به پیروزی برسند.
به گزارش کبنا، هر چند در در این انتخابات به صورت رسمی لیست ارائه نشد اما پزشکان اصلاح‌طلب توانسته‌اند همه کرسی‌های نظام پزشکی این سه‌شهرستان را به خود اختصاص دهند.
یکی از رسانه‌های استان نوشت؛ «بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، دکتر فرید مرادیان پزشک با سابقه اصلاح‌طلب به عنوان نفر اول این انتخابات از سوی اعضا انتخاب شده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز چندی پیش به عنوان نفر اول آزمون فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز انتخاب شده بود.
از دیگر برگزیدگان در این انتخابات می‌توان به دیگر پزشکان اصلاح‌طلب نظیر دکتر محسن مرادی، دکتر رقیه پناهی و دکتر پروین نگین تاجی اشاره کرد.
انتخابات نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در همه شهرهای استان برگزار شد و رای گیری تا ساعت ۲۲ شب نیز ادامه داشت. هنوز گزارشی از منابع رسمی در این خصوص اعلام نشده است. امید می‌رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به پیام این انتخابات توجه کرده و در چینش‌ نیرو‌ها از افراد اصلاح‌طلب برای مدیریت در این دانشگاه استفاده لازم را ببرند.»
در شهر گچساران نیز دکتر سهراب صیدی ۵٨، دکتر روح انگیز گرجی‌زاده ۵۴؛ دکتر حمداله محمدی ۵٠، دکترپردیس بخشایی ۴٨، دکترامین گرجی‌زاده ۴۵، دکترشهره کرمی ۴٣
دندانپزشک(دکترخدری) کار‌شناس مامایی(مریم عبدالخانی) کار‌شناس(بکیار) دارو (دکترالبادی) آزمایشگاهی (دکتربراتی) به عنوان اعضای هئیت مدیره نظام پزشکی این شهر انتخاب شدند.
 
 


کد مطلب: 261700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/261700/پیروزی-اصلاح-طلبان-انتخابات-نظام-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1