کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارادت ما به میر «یوسف»

27 شهريور 1396 ساعت 2:12


متن ارسالی
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «جدایی ما از «سی موسی»»[کلیک کنید] به قلم سید یوسف مرادی یکی از مخاطبان کبنا نیز با ارسال متن زیر به آن پاسخ داده است.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
سلام میر یوسف! چه خبر؟ باز می‌بینم دست به قلم برده ای و هنوز هم کسی به استعدادت پی نبرده است.
«کرخوب طیفه» بعد از این متن بیشتر متوجه استعدادهای ناشکفته ات شدم و اینکه حقت را خوردند ورنه پسر خوبی هستی.
تا پیش از این فکر می‌کردم تنها هنرت کپی برداری از اشعار ضعیف علیرضا قزوه است ولی حالا می‌بینم اهل طنازی و طنز هم هستید.
ولی پسر با انصاف ظاهراً خادمی را با نیکزاد و ... اشتباه گرفته ای. فکر کنم این نیکزاد بود که از مشاوری عزلت کرد و خودت هم خیلی به دل گرفتی و دردنامه ای نوشتی. یا اینکه ... دار و دسته ات بودند که از ریاست ستاد جلیلی که به لطف دوستی با سید ناصر چند روز گیرت اومده بود عزلت کردند.
جوری از خادمی نوشته ای که گویا خادمی همه کاره است.... اتفاقاً تو یکی در دوران خادمی هر چه دلت خواست گفتی و نوشتی و تو یکی بودی که به خاطر مسائل قومی و منطقه ای حاضر شدی از سید باقر موسوی تمجید کنی. تو بودی که دم از عزت بویراحمد می‌زدی و حتی یاد یاغیان را نیز گرامی می‌داشتی.
ککی با عرضه‌ام خوب نوشتی ولی نمی‌توانم تنفر خودم را از تظاهرت به دفاع از مستضعفان پنهان کنم البته تو تنها نیستی که از این قشر آسیب پذیر مایه می‌گذاری ولی میر یوسف قبول کن کسی که آپارتمان بزرگ دارد و هیئت علمی دانشگاه است و بورس می‌گیرد با مستضعفان نسبتی ندارد. اگر هم زیاد درد این قشر را داری یا علی بفرما از آن واحدهای گران قیمت خرج آن‌ها کن. ...
میر یوسف بسیار عزیز هنوز باورم نمی‌کند من دو واحد درس پیش تو گذارندم. ولی خوب گذراندم و نمی‌دانم آیا چیزی یاد گرفتم یا خیر.
شاید من به تو سخت میگرم چرا که برایت سخت است در طایفه آدم‌های خوب زیاد باشند و نمی‌توانی بپذیری در دولت مدیران نخبه یکی از بچه‌های سرزمین تو این قدر پیشرفت کرده است ولی خادمی وزیر هم شود عنوان مشاوری تو در دوران زعامت قوام نوذری چیزی دست نیافتنی است. پس نگران نباش مشاور جوان عزیز.
میر یوسف عزیز تو می‌توانی از همین روز برای سال ۱۴۰۰ برنامه بریزی می‌توانی مشاوران زیادی را برای خودت به عنوان مشاور استاندار آینده انتخاب کنی و از هم اینک یک دفتر مشاوران در سایه شتکیل دهید و برای عزت بویر احمد و مسائل قومی نقشه‌ها بکشید.
ککی با عرضه‌ام ما که شما را دوست داریم و برایت دعا می‌کنیم که اگر بورسیه‌ات هنوز تمام نشده است تمام شود و اگر تمام شده است بتوانی از دانسته‌های زیادت به شاگردانت منتقل کنی.
خدا پشت و پناهت ککی دس درارم ....


کد مطلب: 261230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/261230/ارادت-میر-یوسف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1