کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه‌ی کمیته امداد به مطلب «جهیزیه‌ها و نقش تاجگردون»

27 تير 1396 ساعت 11:31


روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتشار مطلبی با عنوان «ماجرای جهیزیه‌های کمیته امداد باشت و نقش تاجگردون چه بود؟» با ارسال متنی به آن جواب داد.
به گزارش کبنا، متن جوابیه کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح زیر است؛
باسمه تعالی
پیرو انتشار خبری در سایت کبنا در تاریخ ۲۴ /۴/ ۹۶ با عنوان «ماجرای جهیزیه‌های کمیته امداد باشت و نقش تاجگردون چه بود؟» روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد، با هدف تنویر افکار عمومی جوابیه‌ای به شرح ذیل منتشر نموده است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ضمن قدردانی و تشکر از تمامی خیرین، نیکوکاران و همه عزیزانی که این نهاد حمایتی را در خدمت رسانی به محرومین یاری می‌کنند و همچنین مراتب سپاس از رسانه‌های استان، که همیشه همراه این نهاد حمایتی بوده و فقط با هدف مرتفع نمودن مشکلات خانواده‌ها اطلاع رسانی لازم را انجام می‌دهند، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود و خصوصا ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی، ‌‌نهایت بهره و استفاده لازم را به عمل آورد. به گونه‌ای که در حال حاضر از حمایت خیرین متعددی، چه داخل استان و چه خارج از استان، خصوصا موسسات خیریه توانمند خارج از استان، در راستای رفع نیازهای مادی و غیر مادی خانواده‌های معزز تحت حمایت برخوردار می‌باشد. در این راستا تامین هدایای مذکور در شهرستان باشت، با همکاری و مساعدت امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای باشت و گچساران و نیز کمیته امداد حضرت امام (ره) در راستای تامین نیازهای جهیزیه نوعروسان تحت حمایت می‌سر گردیده است. ضمن اینکه کمیته امداد نیز اعتبارات ریالی تامین جهیزیه را در قالب هم افزایی با موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تامین نموده است. با ذکر موارد فوق، این نهاد لازم می‌داند، از پیگیری‌های امام جمعه محترم جناب مستطاب حجت الاسلام عبودی و نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر تاجگردون و همچنین مدیر محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) جناب آقای باقرپور ‌‌نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورد.
روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)
استان کهگیلویه و بویراحمد

جهت اطلاع بیشتر این مطلب را مطالعه کنید:
ماجرای جهیزیه‌های کمیته امداد باشت و نقش تاجگردون چه بود؟


کد مطلب: 261022

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/261022/جوابیه-ی-کمیته-امداد-مطلب-جهیزیه-ها-نقش-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1