کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخذ مجوز احداث بیمارستان بخش پاتاوه / بازدید مسئولان علوم‌پزشکی از مرکز درمانی پاتاوه

26 تير 1396 ساعت 18:42


 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی و رایزنی‌های صورت گرفنه با وزیر بهداشت مجوز احداث بیمارستان بخش محروم پاتاوه اخذ شد.
به گزارش کبنا، دکتر اورنگ ایلامی در نشست با مسئولان شهرستان دنا و بخش پاتاوه اظهار داشت: احداث بیمارستان در دو شهر سی سخت و پاتاوه به یک بحث کهنه و به عنوان یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.
وی با بیان اینکه برای اولین بار دو بیمارستان در یک شهرستان زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود، عنوان کرد: شهر توریستی سی سخت و شهر تاریخی پاتاوه به عنوان بزرگ‌ترین بخش استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند احداث بیمارستان هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده بنا داریم زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان را تا رسیدن به شاخص‌های استاندارد توسعه دهیم.
ایلامی در ادامه با اشاره به اخذ مجوز احداث بیمارستان بخش پاتاوه تاکید نمود: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و دیگر مجموعه عوامل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای عملیاتی شدن این پروژه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین صادق پیمان مقدم؛ امام جمعه موقت پاتاوه نیز در این نشست خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا بویژه بخش محروم پاتاوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم سفر مسئولان علوم پزشکی استان به این بخش مایه خیر و برکت باشد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روزه خود به شهرستان دنا از مرکز بستر درمانی بخش پاتاوه بازدید کرد.
DSC_3827
DSC_3802
 
 
 
 
 
 
DSC_3836
DSC_3803
DSC_3800
DSC_3799


کد مطلب: 260863

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260863/اخذ-مجوز-احداث-بیمارستان-بخش-پاتاوه-بازدید-مسئولان-علوم-پزشکی-مرکز-درمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1