کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید فرمانده بسیج کهگیلویه از اردوی جهادی دیشموک (+تصاویر)

26 تير 1396 ساعت 12:25





فرمانده بسیج کهگیلویه در بازدید از برگزاری اردوی جهادی در دیشموک،اظهار کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

[gallery size="full" columns="1" ids="260817"]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در حاشیه ی بازدید از برگزاری اردوی جهادی ۷ روزه گروه جهادی شهید رفتاری حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک در روستای دره وار فارتق دیشموک و در جمع بسیجیان عضو گروه جهادی،  گفت: بسیجیان ما هشت سال دفاع مقدس را با روحیه ی جهادی مدیریت کرده و در صحنه های نبرد سخت با دشمنان نگذاشتند کوچکترین نقطه ای از سرزمین های کشورمان، در اشغال دشمن قرار بگیرد.

[gallery size="full" columns="1" ids="260818" orderby="rand"]
 فرمانده بسیج کهگیلویه، اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

برومندزاده با بیان اینکه؛ با همین روحیه و تفکر جهادی ما می توانیم بر مشکلات فائق آییم، تصریح کرد: امروز مجموعه ی بسیج  و جهادگران بسیجی در عرصه کمک به محرومان، هر جا لازم باشد، ورود کرده و محرومیت‌زدایی می کنند.

[gallery size="full" columns="1" ids="260819"]
وی، از فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک، از بسیجیان اعضای گروه جهادی شهید رفتاری این حوزه مقاومت، تقدیر و تشکر کرد و گفت: انجام این کار جهادی و فرهنگی توسط حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)، فرماندهی این حوزه و بسیجیان جهادی در جهت محرومیت زدایی قابل تحسین است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در ادامه گفت: در روز پنج شنبه شهدای گمنام در دیشموک تشییع و تدفین می شود که انتظار می رود مراسمی درخورشان شهدا برگزار شود.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک هم در حاشیه ی برگزاری این اردوی جهادی و در جمع مردم، ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این راستا بسیج دیشموک را همکاری کردند، گفت: حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک ان شاء الله در جهت برگزاری این اردوی های جهادی و برای محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی-جهادی خود را به صورت مستمر ادامه می دهد.

[gallery size="full" columns="1" ids="260824"]
معززی گفت: ساخت و تکمیل محوطه ی ساختمانی این خانواده ی یتیم و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی به همت بسیجیان، خدمتی است از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی می باشد.

گفتنی است گروه جهادی -فرهنگی شهید رفتاری حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در حال برگزاری یک دوره اردوی محرومیت زدایی در روستای دره وار فارتق همراه با اجرای برنا مه ی فرهنگی، می باشد.

[gallery size="full" columns="1" ids="260820,260821,260822,260823"]




کد مطلب: 260816

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260816/بازدید-فرمانده-بسیج-کهگیلویه-اردوی-جهادی-دیشموک-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1