کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بکارگیری نورچشمی‌ها در جهاد کشاورزی چرام

25 تير 1396 ساعت 16:04


مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام در سکوت کامل و بدون توجه به سایر فارغ التحصیلان رشته حقوق در چرام، با بکارگیری نیرو چشمی‌ها نشان داد که متاسفانه هنوز رابطه و قوم گرایی در استان ما و شهرستان روز به روز تشدیدتر می شود.
به گزارش کبنانیوز از چرام، در حالیکه بسیاری از جوانان فارغ التحصیل بیکار چرام منتظر استخدام و آگهی های استخدامی هستند اما در همین نزدیکی ها و ادارات چرام در چندسال گذشته و به صورت یواشکی بکارگیری‌های بدون ضابطه در شهر چرام انجام گرفته است.
بارها از طرف رسانه های جمعی چرام بحث استخدام های یواشکی و بدون ضابطه در ادارات مختلف چرام مطرح شد اما انگار نهادهای نظارتی و بازرسی و مسولان گرفتاری ها زیادی داشتند یا چشم خود را بر واقعیات بستند.
اما در تازه ترین موارد  بحث بکارگیری کارشناس حقوقی در جهاد کشاورزی چرام می باشد.
مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام در سکوت کامل و بدون توجه به سایر فارغ التحصیلان رشته حقوق در چرام، با بکارگیری فامیلی نیرو نشان داد که متاسفانه هنوز رابطه و قوم گرایی در استان ما و شهرستان روز به روز تشدیدتر می شود.
عیدی هوشدارنسل ابتدا شخصی به نام(ا)را به عنوان کارشناس حقوقی به کارگرفت که بعداز مدتی این شخص با قبولی در آزمون یکی از دستگاه ها از جهادکشاورزی چرام رفت و مجددا مدیر جهادکشاورزی چرام شخض دیگری به نام (ف)را که این از نورچشمی‌ها و هم ولایتی‌های وی بود بعنوان کارشناس حقوقی بکارگرفت.
حال سوال اینجاست چرا با وجود فارغ التحصیلان حقوق در چرام که بیکار می باشند و جویای کار فراخوان همکاری نزدند تا هرکس بنا بر آزمون یا امتیازات و رزومه هر فرد که در مسائل حقوقی کارآمدتر باشد بکارگرفته شود.
و اینکه چرا هردو نفر از یک منطقه و از اقوام و فامیل مدیرجهاد کشاورزی چرام می باشد که این شائبه را بوجود می آورد که در این کار تخلف صورت گرفته است.
به گزارش، امیدواریم مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستان پاسخ قانع کننده ای برای افکار عمومی و فارغ التحصیلان  بیکار رشته حقوق داشته باشند.
کبنانیوز آمادگی انتشار جوابیه‌ی مسئولان جهاد کشاورزی را دارد.
 
 
 
 


کد مطلب: 260501

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260501/بکارگیری-نورچشمی-ها-جهاد-کشاورزی-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1