کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستورهای ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان برای پروژه‌های راه‌سازی چرام

24 تير 1396 ساعت 0:26


مدیرکل راه و شهرسازی با دستورات ویژه خواستار تحرک بخشی به پروژه های راه سازی  شهرستان چرام شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز چرام با اشاره به عدم پرداخت چندین ساله اعتبارات ماده ۱۸۰گفت:با علم به این موضوع و کمبود اعتبار در پروژه های راه سازی این اعتبارات را به استانی و نفت تغییر دادیم.
وی بیان کرد:طی بازدیدی که در هفته گذشته از شهرستان چرام داشتیم به پیمانکاران اخطار دادیم چنانچه عملیات اجرایی پروژه ها ادامه پیدا نکند نسبت به اجرای مواد قانونی ۴۶و۴۸یعنی خلع ید و خاتمه پیمان در مهلت تعیین شده اقدام خواهد شد.
علیمردانی اعلام کرد:تمامی پروژه های راهسازی را به صورت مستقیم منبعد رصد خواهیم کرد و با ایجاد یک سامانه مشکلات پروژه ها را از مسئولان اخذ و مکررا پیگیری می نمائیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان از فرمانداران خواست چنانچه در پروژه ای  اهمیت و اولویت دارد نسبت به تخصیص اعتبارات لازم با توجه به اینکه در زمان بودجه بندی قرار داریم نسبت به اختصاص بودجه مناسب هم اعتبار گذاشته و هم تخصیص دهند تا آنها در موعد مقرر به بهره برداری برسند و مردم از خدمات و راه مناسب استفاده نمایند.
علیمردانی گفت:در نتیجه بازدیذ و اقدامات انجام شده در هفته جاری باعث حرکت درآمدن چرخ پروژه ها گردیده است.
وی تصریح کرد:ما ملی فکر می کنیم و همه جا را می بینیم و فرقی ندارد کجای کشور عزیزمان ایران باشد و برای تحرک بخشی و نظارت بیشتر به صورت دوره ای پروژه های شهرستان چرام را بازدید می کنیم.


کد مطلب: 260363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260363/دستورهای-ویژه-مدیرکل-راه-شهرسازی-استان-پروژه-های-راه-سازی-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1