کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوای درد مرگ «آتنا» از کانال سیاسی نمی‌گذرد

23 تير 1396 ساعت 13:31


محمود رجا

این روز‌ها در کشور مرگ وحشتناک آتنای اصلانی دختر معصوم خردسال پارس آبادی التهاب عجیبی ایجاد کرده است.
برای هر انسانی این فاجعه دردناک است، غم انگیز است. دل هر انسان دردمندی را به رنج می‌آورد. علت چه بوده و چرا چنین اتفاقی افتاده است و آیا این اتفاق فقط مخصوص کشور ماست یا نه این موضوع علمی است که باید توسط متخصصین این امر مورد بررسی قرار گیرد.
درد آور‌تر از مرگ آتنا نحوه برخورد با این پدیده توسط سیاسیون و شبکه‌های اجتماعی است.
امروزه این مرگ تبدیل به چماقی شده است در دست گروههای سیاسی برای کوبیدن همدیگر. بر اساس دید یک گروه مرگ آتنا اتفاق افتاد چون سند۲۰۳۰ لغو شد. یک گروه معتقد هستند آتنا قربانی اموزش‌های غلط تجویز شده سیستم آموزشی ناشی از ۲۰۳۰ است.
مرگ آتنا دردناک است اما دردناک‌تر بیماری مبتلا به جامعه ماست. هر اتفاقی رخ می‌دهد به جای کالبد شکافی و بررسی علمی تبدیل به یک التهاب اجتماعی شده و گروه‌های سیاسی به صف آرایی و نکوهش و سرزنش به جای درمان (که عادت دیرینه ما ایرانیان است) در مقابل هم می‌پردازند.
امروز در یک سرچ سریع تحقیقات اطلاعات دولت انگلیس گزارش کرده بود در طی دو سال در انگلیس و ولز ۱۷۲۵۳کودک زیر دوازده سال مورد آزار جنسی واقع شده‌اند. این پدیده متعلق به همه دنیاست حتی آنانیکه مهد ۲۰۳۰بوده‌اند.
این درد یک بیماری است دوای بیماری از کانال سیاسی نمی‌گذرد. از کانال متخصصان امر می‌گذرد.
این پدیده و همه پدیدهای اجتماعی راه حل دارند نه با هیاهوی سیاسی و بازاری بلکه با تفکر علمی، باز عرض می‌کنم مرگ آتنا غم انگیز است اما غم انگیز‌تر التهاب بیمارگونه سیاسی جامعه است. همین درد را در پلاسکو٬معدن شمال٬ ووووو داشته و داریم و هیچ دردی را درمان


کد مطلب: 260257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260257/دوای-درد-مرگ-آتنا-کانال-سیاسی-نمی-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1