کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاص ۱۲ میلیارد ریال به منابع آبی باشت

22 تير 1396 ساعت 16:03


فرماندار باشت گفت: در بخش منابع آب با توجه به بحران آب و رسیدگی لازم به این بخش اعتباری قریب ۱۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوان بخشی از مشکلات مرتفع شود.
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار وحضور سایر اعضا در محل فرمانداری باشت برگزار شد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: اعتبارات استانی شهرستان پنجاه و دو میلیارد ریال و اعتبارات دوسوم نفت۲۸ میلیارد ریال است که در کارگروه شورای برنامه ریزی شهرستان بر حسب ضرورت توزیع می گردد.
فرماندار باشت افزود: در بخش منابع آب  با توجه به بحران آب و رسیدگی لازم به این بخش اعتباری قریب ۱۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوان بخشی از مشکلات را مرتفع نماییم.
وی افزود: در فصل توسعه و خدمات شهری ،روستایی و عشایری بالغ بر ۱۸میلیارد ریال و در بخش بنیاد مسکن با توجه به اهمیت توجه به روستاییان اعتباری بالغ بر ۷میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
فرماندار باشت به فصل حمل و نقل و صنعت و مدن اشاره و افزود: در بخش حمل نقل دوازده میلیارد ریال و در فصل صنعت و معدن نیز بالغ بر دومیلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .
حسینی در ادامه افزود: در فصل بهداشت یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال ؛ در فصل آموزش و پرورش عمومی دو میلیارد و در فصل کشاورزی و منابع طبیعی قریب ۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 260193

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260193/اختصاص-۱۲-میلیارد-ریال-منابع-آبی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1