کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۲۹ میلیارد تومان وزارت نفت در راه بهمئی

21 تير 1396 ساعت 21:54


استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کمک ۲۹۰ میلیارد ریالی وزارت نفت به شهرستان بهمئی خبر داد.
با پیگیری استاندار و به دستور وزیر نفت جلسه‌ای با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی، خلیلی معاون شرکت ملی نفت ایران و همچنین معاون برنامه ریزی و تعدادی دیگر از مسئولان وزارت نفت در محل شرکت ملی نفت ایران، در خصوص کمک‌های مالی و اعتباری وزارت نفت برای توسعه شهرستان بهمئی تشکیل شد.
در این جلسه استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: شهرستان بهمئی در یکی از مناطق نفت خیز واقع شده که در عین حال از محروم‌ترین شهرستان‌های کشور می‌باشد.
خادمی این شهرستان را دارای پتانسلیلهای بالای نفت و انرژی برشمرد و افزود: شهرستان بهمیی نیازمند مساعدت و توجه ویژه وزارت نفت است.
استاندار تصریح کرد: با پیگیری و تاکیدات لازم در این جلسه وزارت نفت اعلام کرد در سال جاری حدود ۲۹۰ میلیارد ریال طرح و پروژه مهم و تاثیر گذار در سطح شهرستان نفت خیز بهمئی اجرا خواهد کرد.
خادمی یادآور شد: در این نشست مقرر شد که ظرف یک ماه آینده با هماهنگی مجموعه کار‌شناسان وزارت نفت و فرماندار شهرستان بهمئی، بسته‌ای شامل درخواست‌های شهرستان و استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی تدوین و برای تصویب نهائی به وزارت نفت اعلام شود.


کد مطلب: 260141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260141/۲۹-میلیارد-تومان-وزارت-نفت-راه-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1