کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجازه نمی‌دهم نیروی من به خاطر مسائل سیاسی تلف شود / پاسخ دهبانی‌پور به یک شایعه

21 تير 1396 ساعت 1:17


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی‌گذرام نیروی انسانی مفید ما به خاطر مسائل سیاسی تلف شود.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی‌پور در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: ما ماموریت‌هایی مدون و منسجم در حوزه فرهنگ و هنر داریم که در قالب انجمن‌های فرهنگی و هنری نمود پیدا می‌کند و وظیفه داریم از صدر تا ذیل به آن‌ها توجه کنیم.
رضا دهبانی‌پور با اشاره به اینکه محوریت ما در سال ۹۶ آموزش است، تصریح کرد: در نشست مشترکی که روز‌های گذشته با رئیس کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور داشتم، بیش از یک میلیارد تومان اعتبار فرهنگی برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی مساجد استان در نظر گرفتیم.
وی افزود: سعی می‌کنیم با این اعتبارات و با تعامل با دیگر ادارات فرهنگی موسسات قرآنی را از رکود و خمودگی خارج کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ۴ ساله امین درخشان در پست ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی و تبریک به علی داد خوبی‌زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره، گفت: از مسئول جدید اداره ارشاد بهمئی می‌خواهیم که با عمل به اسناد بالادستی ارشاد، توجه به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه مسائل فرهنگی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید سکاندار خوبی برای این اداره در شهرستان بهمئی باشد.
دهبانی‌پور خاطرنشان کرد: از ابتدای ورود بنده به اداره کل، درخشان موافقان و مخالفانی برای ماندن در سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی داشت اما بنده هیچگاه راضی نبودم که به خاطر مسائل سیاسی فرصت خدمتگذاری را از یکی از فرزندان این دیار بگیرم و اجازه نمی‌دهم نیروی انسانی مفید ما به خاطر مسائل سیاسی تلف شود.
وی افزود: اما الان شرایط فرق دارد، بنده در اداره کل به وجود افراد با تجربه‌ای مانند درخشان نیاز دارم و به همین دلیل از وی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی در اداره کل استفاده می‌کنم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بی‌اساس بودن شائبه‌هایی در مورد برداشتن سلیمی راد از سمت روابط عمومی این اداره کل، گفت: در فضای مجازی شایعاتی پخش شد که رئیس ستاد هنرمندان دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد کنار گذاشته شد، در صورتی که این طور نیست.
دهبانی‌پور در ادامه گفت: سلمیی از فرزندان کهگیلویه است و با توجه به تخصص هنری خود، از بنده تقاضا کرد که اجازه دهم در جای دیگر کار کند و بنده هم با وی موافقت کردم و سمتی بهتر از روابط عمومی برایشان در نظر می‌گیرم.
وی گفت: امروز هم به عنوان خادم و فرزند این منطقه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوشحالم که یکی از فرزندان بهمئی را در بهمئی معارفه و از تجربیات فرزند شایسته دیگر در اداره کل استفاده می‌کنم.
فرماندار بهمئی در این مراسم، کار سرپرست جدید را به خاطر خدمات و تلاش‌های مدیر قبل سخت دانست.
علی اکبر فرهنگی نسب در ابتدای سخنان خود با اشاره قانون اجتماعی تغییر مدیران، گفت: اگر پست‌ها ثابت بود و مدیران نباید تغییر می‌کردند که الان ما مدیر نبودیم.
وی گفت: حقیقتا درخشان، مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی جوانی نمونه و از خانواده‌ای اصیل بود که خوب کار کرد و کار را برای مدیر جدید سخت کرد.
فرهنگی نسب تصریح کرد: اگر مدیری بخواهد جای مدیری کم کار را بگیرد، مردم توقع زیادی از او ندارند و با کمترین فعالیت‌ها هم می‌تواند رضایت مردم و مسئولان را جلب کند اما با وجود تلاش‌ها و حجم برنامه‌هایی که مدیر سابق اداره ارشاد بهمئی داشت، مدیر جدید باید تلاشی دو چندان داشته باشد.
وی افزود: مدیر جدید باید با تعامل مناسب با ادارات و نهاد‌های فرهنگی شهرستان و فعال کردن انجمن‌های فرهنگی سکاندار خوبی برای این اداره باشد.
فرماندار بهمئی بالا‌ترین سرمایه هر منطقه را سرمایه انسانی آن عنوان کرد و گفت: درخشان از سرمایه‌های انسانی مفید شهرستان و از قومی اصیل است که باید به وجود چنین نیروهایی افتخار کنیم.
فرهنگی نسب از حسن نیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب یک مدیر بومی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی و استفاده از نیروی دیگر در سطح اداره کل تقدیر و تشکر کرد.
فرهنگی نسب در پایان گفت: برای مدیران سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.


کد مطلب: 259964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259964/اجازه-نمی-دهم-نیروی-خاطر-مسائل-سیاسی-تلف-شود-پاسخ-دهبانی-پور-یک-شایعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1