کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت ۴۵ پروژه فاضلاب در پنج شهر کهگیلویه و بویراحمد

20 تير 1396 ساعت 13:48


سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهر یاسوج  با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  ۳۵ هزار مشترک فاضلاب در  سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان وجود دارد، اظهار کرد: از مجموع پنج شهر استان که دارای شبکه فاضلاب هستند، در سه شهر انشعاب‌های فاضلاب به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به  به افزایش حجم تصفیه‌خانه‌ها و  مشترکان فاضلاب اظهار کرد: طی چهار سال اخیر شاهد افزایش ۶۰ درصدی تعداد مشترکان فاضلاب و نیز حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان بودیم.

وی یادآور شد: طی سال جاری بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه فاضلاب  شهر در سطح شهرهای استان اجرا شده است.

این مسوول با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای استان اظهار کرد: پروژه توسعه شبکه فاضلاب در پنج شهر استان  و از محل فاینانس جاری در  حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵ پروژه توسعه شبکه فاضلاب توسط شرکت‌های پیمانکاری در پنج شهر استان در حال اجراست که روی شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان در حال انجام فعالیت هستند.

لدنی‌نژاد نصب انشعاب فاضلاب در محلات و خیابان‌هایی را که شبکه جمع‌آوری اجرا شده است، الزامی دانست و گفت: اتصال به شبکه فاضلاب مزایای زیادی دارد که شهروندان با آگاهی از آنها تمایل بیشتری به نصب انشعاب فاضلاب پیدا خواهند کرد.


کد مطلب: 259902

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259902/فعالیت-۴۵-پروژه-فاضلاب-پنج-شهر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1