کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تودیع و معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد بهمئی (+تصاویر)

19 تير 1396 ساعت 19:11


در مراسمی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شد.
فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم، با بیان این که سرمایه‌های مادی و معنوی یک ملت برگرفته از فرهنگ است گفت: فرهنگ، سازنده اصلی تمام رفتارها و منش‌های یک ملت است که اگر فرهنگ یک ملت اصلاح شود آن ملت اصلاح می‌شود.
علی اکبر فرهنگی نسب با اشاره به اینکه، ویژگی‌های فرهنگی جامعه را باید استخراج کرد و راهکارهای مختلف برای رشد فرهنگ و تشویق مردم به ترویج فرهنگ ایثار و داشتن برنامه مدون همسو با کشور ایجاد شود افزود: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند امور فرهنگی و حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری را مدیریت کنند.
امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با بیان اینکه، در حفظ و توسعه فرهنگ و باورها وآداب و رسوم جامعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌تواند به تنهایی منجی حفظ و نشر امور فرهنگی و هنری باشد گفت: همه ادارات و سازمان‌ها در مقابل این موضوع مهم باید احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان بهمئی با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان برطرف شود گفت: اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان، باید امید را در بین علاقه مندان فرهنگ و هنر زنده کند و در این زمینه امیدواریم که با حضور مدیریت جدید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان استفاده شود.
درپایان از زحمات امین درخشان رئیس پیشین تجلیل و علیداد خوبی زاده به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شد.
علیداد خوبی زاده متولد سال ۱۳۵۰ دارای مدرک کارشناسی رشته ریاضی و فیزیک، با ۲۱ سال سابقه کار آموزشی، یک دوره ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی و عضو علی البدل شورای فعلی شهر لیکک می‌باشد.
لازم به ذکر است که امین درخشان از جوانان فعال و پر تلاش شهرستان بهمئی که تاکنون به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی مشغول به کار بوده، به عنوان رئیس اداره روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

گزارش: مسلم مختاری


کد مطلب: 259792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259792/تودیع-معارفه-رئیس-فرهنگ-ارشاد-بهمئی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1