کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض اهالی برخی از مناطق یاسوج به قطعی آب

18 تير 1396 ساعت 10:37


جمعی از مردم شهر یاسوج در اعتراض به قطعی چند روزه آب منازلشان در دفتر مدیر عامل آب و فاضلاب شهری یاسوج تجمع کردند.
به گزارش کبنا، این افراد که بیشتر از ۱۰۰ نفر از سرپرستان خانوار‌ها در مناطق عدل، فلکه جهاد و محلاتی از شهر یاسوج که قطعی آب چند روزه دارند، خواستار حضور خانواده‌های مسئولان استان در محلات خودشان بودند تا شاید بحران آبی این مناطق را درک کنند.
اهالی محلات عدل شهر یاسوج عنوان کردند که آب منازل آن‌ها از صبح روز پنج شنبه تا به امروز قطع بوده است و امروز نیز پس از دو ساعت وصل شدن، دوباره آب قطع شده است و زندگی سختی را می‌گذرانند. تجمع کنندگان معتقد بودند که هرجا خانه برخی مسئولان شهر قرار دارد قطعی آب ندارد ولی مناطقی هم هستند که قطعی آب آن‌ها به چند روز هم می‌رسد و شرایط در این مناطق بحرانی است.
فرهمند یکی از این تحصن کنندگان بود که گفت: ما الان با آب معدنی زندگی می‌کنیم. این آقایان کی می‌خواهند بدانند شرایط ما بحرانی است. دوسال است که در فرمانداری و آبفا دست به دامان مسئولان می‌شویم اما انگار نه انگار!
وی افزود: آقایان و مسئولان استان بیایند بگویند که آیا در محلاتی که خودشان ساکن هستند هم باز آب به مدت چند روز قطع می‌شود.
حسینی یکی دیگر از این تجمع کنندگان بود که به خبرنگار ما گفت: آقای قلندری و مدیران ابفای استان فقط انکار می‌کنند حرفهای پارسالشان را یادشان می‌رود که قول دادند امسال مشکلی نباشد اما امسال شرایط بحرانی است. وی می‌گوید: طاقتمان به سر آمده نه توان مهاجرت داریم و نه طاقت ماندن!
کاظمی نیز از اهالی منطقه جمعه بازار است که به خبرنگار ما می‌گوید: ما در روز کمتر از دو ساعت آب داریم و شرایطمان خیلی بحرانی است، آبفا هم اصلا جوابمان را نمی‌دهد این شهر انگار مسئول ندارد.
منبع: امید مردم


کد مطلب: 259525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259525/اعتراض-اهالی-برخی-مناطق-یاسوج-قطعی-آب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1