کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح ساماندهی انشعابات آب در شهر مارگون

17 تير 1396 ساعت 22:10


سیدیعقوب فرجی در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح جمع آوری انشعبات غیرمجاز آب در شهر مارگون خبر داد و گفت: با همکاری ناظران شرکت  آب و فاضلاب استان  و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهری مارگون این طرح  از صبح امروز آغاز شد.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز و آسیب‌شناسی وضعیت موجود در شهرها و روستاهای اقماری استان دانست و گفت: با توجه به هدر رفت آب از طریق انشعاب‌های غیرمجاز و استفاده غیر اصولی آب شرب برای مصارف باغداری و  کاشت صیفی‌جات این طرح با جدیت هرچه تمام‌تر در حال انجام است.
فرجی تاکید کرد: آب شرب شهرهای استان با صرف هزینه‌های بالا و با مشقات فراوان تولید و توزیع  می‌شود  و استفاده غیرمجاز  از این کالای حیاتی به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: افت فشار آب، ایجاد نوسان در شبکه توزیع آب و  کمبود و قطعی مکرر آب از اثرات نصب  انشعاب غیرمجاز و استفاده غرمنطقی از آب شرب است.
وی تصریح کرد: بخش زیادی از دلایل ایجاد تنش آبی به  هدر رفت آب و عدم تمکین برخی شهروندان به قوانین و نحوه استفاده صحیح از آب شرب بر می گردد.


کد مطلب: 259477

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259477/اجرای-طرح-ساماندهی-انشعابات-آب-شهر-مارگون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1