کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلسردی تیم رسانه سردار از حاج عدل

17 تير 1396 ساعت 10:49


امید کشاورز
چند روزی بیشتر از کارزار نفس گیر انتخاباتی اسفند ماه ۱۳۹۴ و پیروزی حاج عدل هاشمی‌پور نگذشته بود که فوج فوج حملات کوچه بازاری، مجازی و رسانه‌ای علیه حاج عدل هاشمی‌پور مثل طوفان شروع به وزیدن کرد.
حضور غیرمنتظره سید محمد موحد، سوگند نامه‌ای که پاره شد، قسم جلالله سردار، سکوت رهبران اصلاحات، بازی سیاسی با دکتر کامرانی، حکایت کشت زر و پالایشگاه، کلنگهای زود هنگام سردار و لاکچری فرزندان سردار بهانه‌ها و سرنخ‌های ایده الی برای فوران آتش زیر خاکستر و طوفان انتقادات خوب، بد و زشت در فضای رسانه‌ای کهگیلویه بزرگ بودند.
حملات و انتقادات مداومی که علی رغم سرعت ویرانگرشان توسط تیم رسانه‌ای سردار هاشمی‌پور «(ا.) (م.) (ش.) (ی.) (ص.) که اکثریت جوانانی اصلاح طلب و گرفتار شده در بازی خوب، بد، زشت سیاست بودند با شدت هر چه تمام‌تر و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شدند.
تیم رسانه‌ای که در کنار عوام و خواص و درسکوت رهبران اصلاحات و اطمینان خاطر از قبول نشدن دکتر کامرانی با هدف گذر از تفکر سنتی و به جریان انداختن قطار توسعه کهگیلویه بزرگ و جلوگیری از پیروزی مجدد سیدمحمد موحد چه قبل و چه بعد از انتخابات تمام قد در حمایت از سردار هاشمی‌پور برخواستند و بازهم کرسی مجلس شورای اسلامی را با وجود نخبگان بیشمار اصلاحات برای یک اصولگرای دیگر رزرو کردند.
روز‌ها و هفته‌های زیادی است که دیگر هیچ کس برای کلنگ‌ها و رفت و آمدهای حاج عدل تیتر نمی‌زند و هیچ نشان و ردپایی از تیم قدرتمند رسانه‌ای حاج عدل در فضای مجازی و رسانه‌ها به چشم نمی‌خورد.
برخلاف حاج سید محمد موحد و دکتر غلامرضا تاجگردون که در درازای قدرت سیاسی خود از گذشته تا حال از هیچ اقدامی در راستای ترقی دادن سیاسیون و نخبگان علمی و دانشگاهی اطراف خود در کهگیلویه بزرگ و گچساران و درسطح کشور کوتاهی نکرده‌اند و در همه حال در حمایت از نخبگان اطراف خود و رشد و ترقی دادن به آن‌ها قدمهای استواری برداشته‌اند. حال این سوالات پیش می‌آید که:
- چه چیزی دلیل افول و کناره گیری زود هنگام تیم رسانه‌ای سردار و حتی بسیاری دیگر از حامیان اصولگرا و اصلاح طلب سرسخت حاج عدل بوده است؟
- تیم رسانه پشیمان شده است یا سردار تیم داری بلد نیست؟
- بی‌توجهی و کم مهری سردار به تیم رسانه و حامیان نخبه‌اش چه تاثیری در این رکود و سکوت دارد؟
و مهم‌ترین سوال اینکه:
آیا تیم رسانه سردار که جز اقلیت نخبگان اطراف سردار بوده‌اند از وعده‌ها و روند بسیار کند و حرکت لاکپشتی پتروشیمی کهگیلویه، جاده پاتاوه دهدشت، سیمان سپو، فسفات چرام، و خروج شرکت‌ها و پیمانکاران از اکثر طرح های کلنگ خورده لیکک و بهمئی و تک روی حاج عدل ناراضی هستند؟
شاید هم حمایت لحظه آخری حاج عدل از حجت السلام رئیسی در انتخابات ۱۳۹۶ برخلاف انتظاری که سیاسیون اصلاح طلب در قبال همکاری‌های همه جانبه با سردار داشتند دلیل دیگری بر دور شدن هر چه بیشتر تیم رسانه از حاج عدل بوده باشد.
با تشکر ویژه از کبنانیوز و همکاران محترم.


کد مطلب: 259007

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259007/دلسردی-تیم-رسانه-سردار-حاج-عدل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1