کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه اصلی شهرداری دوگنبدان کیست؟

16 تير 1396 ساعت 15:05


 
چه کسی شهردار دوگنبدان می‌شود؟ آیا اردلان زینل زاده از شهرداری می‌رود؟
به گزارش کبنا، با پایان یافتن انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی در تمامی شهرهای کشور، وکلای مردم در شورای شهر دوگنبدان نیز پس از تب و تاب‌ها و هیجانات خاص انتخاباتی مشخص گردید تا نخستین مرحله این ماراتن به پایان برسد. ا- حبیب‌الله عاملی مقدم ۲- مسلم کرمی ۳- سید ناصر حسینی ۴- کیانوش بلوطی ۵- رمضان عباسی ۶- افضل نظری۷- نرگس زارعیان اعضای اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان شدند تا تصمیم‌گیرنده چالش اصلی مدیریت حوزه عمران شهری یعنی شهردار دوگنبدان باشند.
براساس اطلاعات به دست آمده گزینه‌های نهایی و به نوعی کاندیداهای اصلی کسب عنوان شهردار دوگنبدان که از میان ۳۰ گزینه ابتدایی توسط اعضای جدید شورای شهر دوگنبدان انتخاب شده‌اند عبارتند از ۱- مهدی اکبری از کارکنان شهرداری دوگنبدان۲- ابوالفتح رحمانی از کارکنان شهرداری دوگنبدان، عبدالکریم قاضی‌فر شهردار اسبق دوگنبدان و نائب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس مسعود ظفری کار‌شناس ارشد شهرسازی و مدیر برخی پروژه‍‌های شهری دوگنبدان و حمید بخشایی از اعضای باسابقه شورای شهر دوگنبدان.
به طور قطع و یقین یکی از گزینه‌های مطرح شده شهردار دوگنبدان خواهد بود اما باید دید کدامیک از این ۵ نفر با اجماع اعضای جدید شورا بر صندلی شهرداری دوگنبدان تکیه خواهد زد.
به گزارش کبنا، پس از انتشار اسامی نامزدهای احتمالی برای کسب پست شهرداری دوگنبدان یک منبع آگاه در این باره از شانس بالای اردلان زینل‌زاده شهردار فعلی دوگنبدان برای انتخاب مجدد توسط شورای پنجم شهر دوگنبدان خبر داده و گفته است که زینل‌زاده شهردار دوگنبدان که دارای کارنامه موفقی در حوزه شهری است نیز از گزینه‌های مطرح احراز مجدد پست شهرداری دوگنبدان است.
این منبع مطلع اضافه کرد که زینل‌زاده وضعیت خوبی در میان اعضای جدید شورای شهر دوگنبدان دارد و از گزینه‌های اصلی مدیریت شهرداری دوگنبدان است.(خبرآوران)


کد مطلب: 259004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/259004/گزینه-اصلی-شهرداری-دوگنبدان-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1