کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارضات کمربندی قلعه‌رئیسی بعد از ۱۴ سال بر طرف شد / افزایش ۶ برابری سرانه فضای سبز

16 تير 1396 ساعت 14:24


شهردار قلعه رئیسی گفت: سرانه فضای شهر قلعه رئیسی شش برابر افزایش یافت.
صابر پیکر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اظهار داشت: نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها بر همگان روشن بوده که به عنوان یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری را برای پیشرفت و توسعه جوامع دنبال می‌کنند و همچنین با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم برای پیشرفت و آبادانی شهر‌ها در تلاش هستند.
شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خدمتگزاران بی‌منت جامعه هستند که در جهت عمران و آبادانی یک شهر و روستا گام بر می‌دارند و باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی به عملکرد شهرداری قلعه رئیسی اشاره و افزود: تلاش کردیم که بتوانیم بهترین خدمات و عملکرد را در شهرداری قلعه رئیسی آماده کنیم که بازگشایی جاده قبرستان قلعه رئیسی، جدول گذاری کوچه‌ها و منازل ورودی شهر، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سرمازه، خاکبرداری و احداث دیوار حائل بخشداری، تفکیک زمین‌های سرمازه، زیرسازی و آسفالت ادامه کوچه شهید پیرایش و زیرسازی خیابان گرده دوز از برنامه‌های انجام گرفته بود.
پیکر تصریح کرد: جدول گذاری و زیرسازی آسفالت کوچه روبروی شهرداری، کوچه جنب مغازه شریفی، بازگشایی جدول کشی خیابان جلو ثبت احوال، بازگشایی خیابان روبروی بانک صادرات، آسفالت خیابان شهید ارمغان، بازگشایی خیابان شهدا و تملک اراضی، احداث و تکمیل فاز اول پارک بوستان و کانال هدایت سیلاب زیر استادیوم از دیگر اقدامات انجام گرفته این شهرداری بود.
شهردار قلعه رئیسی به وضعیت ساختمان شهرداری قلعه رئیسی اشاره و عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که کادر اداری شهرداری با آن روبرو هستند نبود ساختمان مناسب بود که در سال گذشته آن را تخریب و در حال حاضر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تلاش خواهیم کرد تا خرداد ماه ۹۷ آن را تکمیل کنیم.
وی به وضعیت کمربندی قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: یکی از مشکلاتی که بیش از ۱۴سال با آن شهر قلعه رئیسی روبرو بود مشکل کمربندی شهر بود که معارضات آن پس از چندین سال برطرف شد و در اوایل سال جاری پروژه به پیمانکار واگذار شد که پروژه در حال فعالیت است و امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد.
پیکر خاطرنشان کرد: برطرف نمودن معارضات خیابان امام خمینی (ره) و پرداخت خسارت و بازگشایی مقداری از این خیابان، اصلاح خروجی کوچه شهید دانشخواه، خرید و نصب تعداد ۳۶ پرچم جهت بلوار ورودی شهر، خرید و نصب ۶ پایه تبلیغاتی در سطح شهر، خرید و نصب ۳۰دهنه پل به ابعاد مختلف جهت خیابان‌ها، نصب وسایل بازی و سرگرمی پارک بوستان، پرداخت حقوق و مزایا پرسنل شهرداری به صورت روزانه و پرداخت دیه کارمند شهرداری و بدهکاری‌های شهرداری از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در شهرداری بود.
شهردار قلعه رئیسی در ادامه به تامین وسایل نقلیه شهرداری اشاره و اضافه کرد: راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری بعد از ۲ سال، خرید یک دستگاه چمن زنی سبک، تعمیر و تجهیز دستگاه ماشین زباله اتوماتیک از برنامه‌های بود که در جهت تامین وسایل نقیله تلاش کردیم.
وی به وضعیت فاز دوم پارک بوستان شهر قلعه رئیسی اشاره و تبیین کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهر نیازمند آن بودند تکمیل و اجرای فاز دوم پارک بوستان شهدای گمنام بود که پیمانکار آن مشخص و در حال فعالیت می‌باشند که امیدواریم تا پایان خرداد ماه ۹۷ به پایان خواهد رسید.
پیکر به فضای سبز شهر اشاره و تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهر بسیار نگران شهر بودند مشکل فضای سبز بود که توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم و از گذشته توانستیم سرانه فضای سبز  را به ۶ برابر افزایش دهیم.
شهردار قلعه رئیسی در پایان از مردم شهر قلعه رئیسی به دلیل همکاری و کمک در جهت پیشبرد کارهای عمرانی تشکر و قدردانی کرد.


کد مطلب: 258847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258847/معارضات-کمربندی-قلعه-رئیسی-بعد-۱۴-سال-طرف-افزایش-۶-برابری-سرانه-فضای-سبز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1