کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا اعضای جدید شورای شهر یاسوج از استاندار حرف شنوی دارند؟

17 تير 1396 ساعت 11:27


متن ارسالی
انتشار خبرهای جلسه گردهمایی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه سخنان محمدعلی جاوید شهردار یاسوج و خادمی استاندار پیام‌های را برای کسانی که بیرون از جلسه بودند، در بر داشت و البته اگر این پیام‌‌ها خوانده و یا شنیده شود، نتیجه‌ این پیام دیده می‌شود.

گردهمایی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت علاوه بر نتایج اعلام نشده‌اش پرده از روابط محمد علی جاوید شهردار یاسوج و سید موسی خادمی استاندار این استان برداشت. در این گردهمایی که ۱۷ شهردار استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج گفت: تنها دلخوشی و امیدواری من در طول این سال‌ها شخص استاندار بود، چرا که همراه با هم و با تدابیر ایشان توانستم راه‌های سختی را طی کنم.
جاوید تاکنون در جلسات این شکلی حرف نزده بود و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که شهردار یاسوج تا این اندازه رابطه نزدیکی با استاندار داشته باشئد و این حرف جاوید عمق رابطه صمیمانه‌اش را با خادمی نشان می‌دهد.
اگر چه خادمی حرف‌های جاوید را در این جلسه بی‌پاسخ نگذاشت و از اعضای جدید شورای اسلامی شهر خواست تا شهردار پرتلاشی که در دوران سخت و بی‌پولی کارهای بزرگی انجام داد، را ابقا کنند.
این حرف استاندار چقدر می‌تواند بر تصمیم اعضای جدید شورای شهر یاسوج در ابقای جاوید تاثیر بگذارد را باید منتظر روزهای آینده باشیم، خادمی با این سخن تلویحاً توقع و انتظار خود را از اعضای جدید شوراهای شهر علنی کرد و از آنها خواست که شهرداران پر تلاش را نگه دارند.
جاوید هم که در مدت سکانداری‌اش نشان داد، ناخدای با تجربه‌ای است در هدایت کشتی شهرداری یاسوج، اگر چه برخی عملکرد جاوید را با نگاه‌های سیاسی و جناحی می‌سنجند و از همین منظر انتقادهای را به سمت او روانه می‌کنند و کردند.
و از طرفی خبر لیست ۴۰ نفره روی میز اعضای جدید شورای شهر یاسوج برای انتخاب شهردار جدید نیز در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد و به نظر می‌رسد خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگران وضعیت آینده یاسوج و اتفاقات دوران بی‌ثباتی مدیریتی در دوره سوم شورای یاسوج است و به همین دلیل او به شوراهای جدید توصیه کرده که در تغییر شهرداران پرتلاش و پرکار تصمیم بهتری گرفته شود و اگر می‌توانند این شهرداران را نگه دارند.
 
بنا بر این باید ببینم که آیا منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج حرف شنوی از استاندار دارند یا خیر؟
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/05/javid.jpg


کد مطلب: 258839

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258839/آیا-اعضای-جدید-شورای-شهر-یاسوج-استاندار-حرف-شنوی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1