کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از ۶۰ بهبود یافته اعتیاد در گچساران (+تصاویر)

14 تير 1396 ساعت 22:42


فرماندار گچساران گفت: اعتیاد به مواد مخدر عامل بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل طلاق، کودک آزاری، سرقت و قتل می‌باشد بنابراین با مقابله گسترده با آن می‌توان آمار معضلات اجتماعی را کاهش داد.
همایش تجلیل از بهبود یافتگان اعتیاد در گچساران  با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات بهزیستی گچساران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
فرماندار گچساران اعتیاد و تهاجم فرهنگی را نتیجه ضعف دشمنان در مقابل دفاع مسلحانه جوانان در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: آنان در مقابل این ضعف ناچار به معتاد کردن جوانان و زنان و تهاجم فرهنگی روی آوردند و مردم ما باید در مقابل این شیوه‌های دشمن آگاه باشند.
عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که اداره بهزیستی در انجام وظایف خود دارد اما در زمینه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران به خوبی فعالیت کرده است.
وی با اشاره به برگزاری کارگروه مبارزه با مواد مخدر گفت: این کارگروه که در فرمانداری برگزار می‌شود یکی از فعالیت‌ترین کارگروه‌هایی است که در فرمانداری برگزار می‌شود.
فرماندار گچساران با اشاره به مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: شهرستان گچساران به دلیل واقع شدن در شاهراه چهار استان همجوار و نزدیکی آن به بنادر جنوبی در معرض آسیب‌ها قرار گرفته که در این زمینه  نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر  خوب توانسته عمل کند.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به تأثیر منفی اعتیاد بر پیکره جامعه و کاهش رشد و توسعه از طریق آن، در طی سال‌های اخیر دولت به شدت به دنبال مبارزه با این پدیده شوم است و در این راستا با ایجاد مراکز ترک اعتیاد اقدام به کاهش تعداد معتادان و افزایش رفاه عمومی کرده است.
وی تاکید کرد: اعتیاد به مواد مخدر عامل بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل طلاق، کودک آزاری، سرقت و قتل می‌باشد بنابراین با مقابله گسترده با آن می‌توان آمار معضلات اجتماعی را کاهش داد.
رحیمی با اشاره به بهبود یافتگان از دام اعتیاد اذعان کرد: امروز خوشحال هستم که در جمع افرادی قرار گرفته که از یک بلای خانمان سوز رهایی یافته‌اند و دوباره به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه رهایی از اعتیاد لزوم استمرار کار فرهنگی است، ابراز کرد: دستگاه‌های مرتبط به ویژه نهادهای فرهنگی باید نسبت به تداوم و استمرار ترک اعتیاد و مراقبت بیشتر از بهبود یافتگان از اعتیاد اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان گچساران بیان کرد: خوشحال هستم که در شهرستان گچساران کارتن خواب و افراد معتاد در خیابان‌ها به ندرت پیدا می‌شود.
رحیمی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستانی  خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری با نشاط باید اعتبارات بیشتری در زمینه ایجاد فضای سبز و تجهیز و تکمیل ورزشگاه‌ها اختصاص داده شود تا جوانان ما از ابتلا شدن به این دام جانمان سوز کم شود.
فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت ورزش در داشتن جامعه‌ای سالم گفت: ورزش ضامن سلامت جامعه و نشاط است.
رحیمی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان گچساران عنوان کرد: در سالهای اخیر با تلاش‌های نماینده مردمی و دلسوز شهرستان اعتبارات خوبی در زمینه‌های گوناگون به شهرستان اختصاص یافته است که در سال جاری این اعتبارات افزایش بهتری دارد و انشاء الله در جهت عمران و توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.


کد مطلب: 258806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258806/تجلیل-۶۰-بهبود-یافته-اعتیاد-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1