کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: آنهایی که هیاهو و جنجال می‌کردند چرا الان سکوت کردند؟ / دوران طلایی مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد

14 تير 1396 ساعت 20:31


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد را باید دوره طلایی نامید.
سید موسی خادمی در حاشیه همایش شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد دوره جنین و اولیه را رد کرده و به دوره بلوغ رسیده است.
خادمی افزود: روزی در این استان در برخی شاخص‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد دارای رتبه ۳۰ کشوری بود، اما برای اولین بار در سال ۹۵ از لحاظ نرخ بیکاری به رتبه ۲۰ رسیدیم.
وی ادامه داد: در بهار سال ۹۶ نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۲۰ کشور به جایگاه ۱۴ رسید که این موفقیت بزرگی است.
 
عالی‌ترین مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها که منتظرند با کوچک‌ترین آمارها هیاهو و جنجال راه بیندازند و اعلام کنند که استان اینچنین و آنچنان شده و همه جوره حرف‌های را می‌زدند و از تریبون‌های مختلف دولت را مورد هجمه قرار می‌دانند، چرا الان که موفقیت‌های حاصل شده، سکوت می‌کنند و از این موفقیت‌های استان حرف نمی‌زنند.
خادمی بیان کرد: این آمارها، آماری است که از طریق مراجع رسمی و مرکز آمار کشور اعلام شده و کسی نمی‌تواند آن را غیرواقعی بداند و باید این دوره را که ویژگی اصلی آن استفاده از ظرفیت‌ها، باورها و تلاش خرد جمعی همه استان دانست و در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد به ثبت برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت بدون پول که در طول همه دوره‌های مدیریتی کشور بی‌سابقه بود در این دولت اتفاق افتاد و مسئولان با هنرهای مدیریتی و تفکرهای درست، آرامش و همدلی کارهای را به سرانجام رساندند و بی‌شک می‌توان این دوره را دوره طلایی در مدیریت سطح کشور برشمرد که ماندگار و بی‌سابقه است.
وی افزود: این توفیق در استان حاصل کار همه مدیران بوده و باید ارتقای شاخص‌ها را محصول خردجمعی در استان خواند.


کد مطلب: 258791

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258791/خادمی-آنهایی-هیاهو-جنجال-می-کردند-چرا-الان-سکوت-کردند-دوران-طلایی-مدیریت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1