کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیست ۴۰ نفره بومی و غیربومی برای انتخاب شهرداری یاسوج / چه کسی جایگزین جاوید می‌شود؟

13 تير 1396 ساعت 11:31


 
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: گزینه خاصی تاکنون برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست دنبال شاخص‌ها و ویژگیهای یک شهردار خوب هستیم.
«فرشاد نگین تاجی» افزود: بیش از ۴۰گزینه بومی و غیر بومی از شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برای انتخاب شهردار جدید یاسوج داریم که در حال بررسی هستند تا بهترین گزینه انتخاب شود.
وی در انتخاب شهرداری یاسوج دنبال منافع عمومی و توسعه شهر یاسوج هستیم، بیان کرد: شهردار آینده شهر یاسوج باید خصوصیات تخصص، تعهد و مردم داری را داشته باشد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: شهردار جدید یاسوج باید با مجموعه داخلی، بخش دولتی و خصوصی در رابطه با مسال اقتصادی و مدیریت شهری تعامل داشته باشد.
نگین تاجی با بیان اینکه مدیریت مشارکتی خواهیم داشت یعنی اینکه مردم در کنار مدیران شهری و بلعکس، تصریح کرد: مردم می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند تا انتخاب بهتری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: دیدگاه سیاسی و طایفه‌ای را در انتخاب شهردار آینده یاسوج در نظر نمی‌گیریم بلکه آنچه که برای ما مهم است ایسنت که چه کسی می‌تواند در جهت منافع مردم و توسعه مدیریت شهری گام بردارد.
«محمد رحیم دهرابپور»، یکی از منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج نیز گفت: همه کسانی که داوطلب شهردار شدن هستند که خودشان داوطلب شدند یا کسانی آن‌ها را معرفی کردند در جدولی امتیاز بندی می‌شوند و تلاش براینست که بهترین را انتخاب کنیم.
وی افزود: تا کنون بیش از ۴۰ نفر بومی و غیربومی داوطلب شهردار یاسوج شدند که شاید تا تصمیم نهایی به ۶۰ نفر هم برسد.
دهرابپور بیان کرد: شهردار جدید یاسوج باید دارای خصوصیات توانمند، کارآمد، مردمی، شجاع علمی، عملگرا و به دور از مسایل باندی و جناحی باشد، در حقیقت شهرداری باشد که برای شهر کارگری کند و علاوه بر تغییر مدیریت شهرداری آن را اصلاح کند.
وی اضافه کرد: دنبال این هستیم کسی بعنوان شهردار یاسوج انتخاب شود که شهردار شهر باشد و در چارچوب و برنامه ریزی شورا کار کند نه اینکه از سوی عوامل بیرون از شورا و سیاست‌های شهر به او خط داده شود و عمل کند.
«سید هدایت اکبری»، منتخب شورای پنجم یاسوج و عضو شورای چهارم گفت: تا کنون با ۵ نفر منتخب جدید نشستی نداشته‌ایم که در خصوص انتخاب شهردار جدید و یا ابقاء شهردار یاسوج فعلی صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که نظر شما بر ماندن شهردار فعلی است یا انتخاب شهردار جدید؟ افزود: فعلا در این خصوص نظری ندارم چراکه در اقلیت شورای پنجم هستم.
اکبری در خصوص شاخص‌های شهردار یاسوج تصریح کرد: نترس، دست پاک، مدیر، مدبر و روزومه کاری خوبی داشته باشد.
«فرشید احمدی کیش»، دیگر منتخب دوره پنجم شورای شهر یاسوج، گفت: تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مد نظر نیست و بیش از ۴۰ گزینه برای شهردار این شهر وجود دارد.
وی افزود: تمام صحبت‌هایی که در بین مردم و سیاسیون مطرح می‌شود شایعه است و تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست.
احمدی کیش بیان کرد: تخصص، تعهد، مردم داری، شجاعت، صداقت، چند بعدی بودن، داشتن آشنایی کامل با فضای شهر از ویژگی‌ها و شاخص‌های انتخاب شهردار آینده یاسوج است.
«علی اکبری تبار»، یکی دیگر از منتخبین شورای پنجم شهر یاسوج به خبرنگار ایسنا گفت: گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مد نظر نیست اما تلاش بر اینست که با همفکری، وحدت، همگرایی و در نظر گرفتن همه سلایق منتخبین تصمیمی برای انتخاب شهردار آینده این شهر یا ابقاء شهردار فعلی و یا انتخاب شهرداری بهتر از شهردار فعلی گرفته شود.
وی افزود: پاک دست بودن و برنامه ریزی و داشتن برنامه دو شاخص مهم برای انتخاب شهردار آینده یاسوج است.
اکبری تبار تاکید کرد: از منتخبین پنجمین دوره شورای شهر یاسوج توقع داریم که باز فضای اقلیت و اکثریت، دوئیت و منفی در شورای این شهر ایجاد نشود بلکه با وحدت، هماهنگی، گذشت و ایثار ۷ منتخب شورا در انتخاب شهردار آینده نقش داشته باشند.
«مسعود خوبانی»، دیگر منتخب شورای شهر یاسوج نیز گفت: تاکنون بیش از ۴۰ گزینه برای شهردار آینده یاسوج وجود دارد. در حال تهیه جدولی هستیم تا براساس شاخص‌ها و ویژگیهایی همچون مدیریت قوی، تخصص، خوشنام، تجربه، سوابق کاری و تعهد بررسی شوند و از این تعداد ۴ گزینه انتخاب شوند و کسی بالا‌ترین امتیاز را کسب کنند پس از مصاحبه، بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در بین گزینه‌ها برای شهردار آینده یاسوج افراد بومی و غیر بومی وجود دارد، افزود: تاکنون گزینه خاصی برای شهردار آینده یاسوج مطرح نیست و دنبال یک شهردار خوب با داشتن شاخص‌ها و ویژگیهایی بهتر هستیم. (ایسنا)


کد مطلب: 258649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258649/لیست-۴۰-نفره-بومی-غیربومی-انتخاب-شهرداری-یاسوج-کسی-جایگزین-جاوید-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1