کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تدوین کلیات طرح زیباسازی یاسوج

13 تير 1396 ساعت 11:10


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: کلیات طرح زیباسازی نما و منظر شهری این شهر گردشگری طراحی و تدوین می‌شود.
به گزارش کبنا، فرشاد نگین تاجی روز سه شنبه در بازدید از مناطق شهری یاسوج افزود: کلیات این طرح پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف برای تصویب و اجرا درنشست علنی شورای اسلامی به رأی گذاشته می‌شود.
وی اظهار داشت: زیبا سازی نما، لبه، بدنه، خط آسمان، نما و منظر بناهای مختلف شهری در قالب این طرح مورد تاکید است.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در اجرای طرح زیبا سازی شهری ساماندهی ورودی‌ها، خروجی‌های شهر یاسوج و یکسان سازی نماهای شهری اولویت بندی می‌شود.
وی افزود: ساماندهی هسته مرکزی شهر یاسوج به عنوان یک ضرورت با بهره گیری از نظرات کار‌شناسان دنبال می‌شود.
نگین تاجی توسعه کیفی فضای شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهری را ضروری دانست و گفت: کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی باید برای شهر براساس شرایط محیطی و نیازهای انسانی که به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و تامین رفاه و آسایش آنان بیانجامد برنامه ریزی کنند.
وی افزود: با این حال باید شهر را در حین رشد، توسعه و ایجاد فضاهای جدید، ارتباط منطقی و منسجم بین فضاهای آن، یکپارچگی و هویت شهری آن حفظ و تقویت کرد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به اینکه مدیریت شهری فقط شهرداری نیست گفت: دفتر فنی عمران و استانداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان وغیره هر یک به نوعی در شکل گیری شهر دخیل هستند.
وی اظهار داشت: نخستین گام شورای اسلامی شهر یاسوج ایجاد تعامل فی مابین با دستگاه‌های مختلف و ارتقاء سطح تعاملات است.
نگین تاجی ادامه داد: معتقدیم برای برون رفت از وضعیت فعلی و توسعه همگون شهری باید تعامل بین بخشی بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه حوزه شهری برقرار شود.


کد مطلب: 258646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258646/تدوین-کلیات-طرح-زیباسازی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1