کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت بانوان برای ارتقای ورزش/ دعوت از سه بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال

13 تير 1396 ساعت 0:49


استفاده از ظرفیت بانوان برای ارتقای ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
به گزارش کبنا اسپورت، سید محمدتقی علوی اظهار کرد: بانوان به عنوان مادران و رکن اصلی خانواده نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز و توسعه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی، خاطرنشان کرد: مادران و بانوان می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
وی یکی از موارد ضروری و مورد نیاز برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم به خصوص نسل جوان را ورزش و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: بانوان با نفوذی که بر دیگر اعضای خانوده دارند می‌توانند نقش اصلی را در این حوزه ایفا کنند.
این مسوول در ادامه با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان استان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: بانوان هم‌استانی تاکنون استعداد و توانایی‌های خود را در میادین مختلف ملی و بین‌المللی به خوبی نشان داده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این قشر تقریباً با دست خالی و با کمترین امکانات تمرینات خود را انجام می‌دهند، گفت: توسعه و ارتقای ورزش در هر دو بخش بانوان و آقایان نیازمند توجه و حمایت همه مسوولان و مدیران ارشد استان است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه ورزشکاران استان، یادآور شد: امیدواریم با حمایت و توجه به ورزشکاران شاهد ارتقای ورزش استان و رسیدن آن به جایگاه واقعیش در کشور باشیم.
علوی، کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های مطلوب و مستعد راه‌اندازی و توسعه رشته‌های ورزشی متعددی مانند شنا، کوهنوردی، صخره‌نوردی و قایقرانی دانست و گفت: نبود حامی مالی، کمبود امکانات و تجهیزات مناسب و کافی مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی است.
 
دعوت از سه بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال
مسؤول مرکز استعدادیابی فوتبال بانوان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت سه بازیکن فوتسالیست هم استانی به اردوی تیم ملی فوتسال رده جوانان خبر داد.
به گزارش کبنا اسپورت، مهناز آشتیانی با اشاره به استعدادهای ناب فوتبال و فوتسال که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اظهار کرد: در رده بانوان و در این دو رشته حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داریم.
این مسوول افزود: بازیکنان زیادی از استان ما تاکنون به اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان در رده‌های مختلف دعوت شده‌اند که برخی از آن‌ها در میادین بین‌المللی همراه تیم ملی نیز حضور داشته‌اند.
وی گفت: در تازه‌ترین این دعوت‌ها زهرا علیزاده، بیتا طاهری و رعنا جانی‌نژاد به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شده‌اند.
آشتیانی افزود: این بازیکنان باید در اردوی تیم ملی فوتسال که از روز ۱۲ تا ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود شرکت کنند.


کد مطلب: 258621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258621/استفاده-ظرفیت-بانوان-ارتقای-ورزش-دعوت-سه-بانوی-هم-استانی-اردوی-تیم-ملی-فوتسال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1