کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوانان سرمایه اجتماعی و موتور محرک جامعه هستند

11 تير 1396 ساعت 23:09


فرماندار گچساران گفت: جوانان موتور محرک جامعه هستند، که باید با به‌کارگیری این نیروی جوانی و استعدادهای بالقوه و بالفعل در راه پیشرفت و توسعه جامعه تلاش کرد.
به گزارش کبنا، فرماندار گچساران در نشستی با تعدادی از جوانان شهرستان از نزدیک به بررسی مشکلات در حوزه جوانان پرداخته و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
عبدالرحیم رحیمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان اظهار داشت: جوانان موتور محرک جامعه هستند که باید با به‌کارگیری این نیروی جوانی و استعدادهای بالقوه و بالفعل در راه پیشرفت و توسعه جامعه تلاش کرد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که جوانان باید توانایی شکوفا کردن و ارائه توانمندی‌های خود را داشته باشند، افزود: جوان یعنی اراده، ساختن و فعالیت که خوش فکرترین نیروها را جوانان دارند و باید با توجه به سواد و معلومات به روز دنیا از این دانش برای پیشرفت روافزون کشور استفاده کرد.
وی ادبیات گفتگوی با جوانان را متفاوت تر از بقیه اقشار دانست، و گفت: جوان با توجه به  داشتن روحیه ای که دارد شوخ طبع و بذله گو و پرنشاط است ونیاز به همدلی دارد و این همدلی نیازمند گفتگو است که اینجانب برای استفاده از ایده و طرح‌های جوانان جهت پیشبرد کارها و امورات شهرستان آمادگی لازم را برای گفتگو و تعامل با جوانان دارم.
رحیمی با اشاره به خدمات ارائه شده و تحولات شهرستان طی سالهای اخیر تصریح کرد: در سالهای اخیر با تلاش‌های نماینده مردمی و دلسوز شهرستان و تعامل مسئولین استانی و شهرستان پیشرفتهای خوب و قابل لمسی در شهرستان صورت گرفته است که باید قدر فرصت‌ها را دانست و نهایت استفاده را نمود.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به پیشنهاد تعدادی از جوانان مبنی بر تشکیل انجمن جوانان شهرستان گچساران اظهار داشت: فعالیت این انجمن مستلزم اخذ مجوزات لازم از وزارت کشور است که انشاء الله مراحل قانونی برای راه اندازی انجمن طی خواهد شد و هرجایی که نیاز به کمک فرمانداری باشد همکاری لازم را خواهد داشت.
در ادامه این نشست تعدادی از جونان با ارائه پیشنهاداتی جهت پیشرفت شهرستان و همچنین پر کردن اوقات فراغت جوانان خواهان همکاری مسئولین شهری شده و سوالاتی را نیز از فرماندار پرسیدند که پاسخ‌های لازم را دریافت نمودند.


کد مطلب: 258320

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258320/جوانان-سرمایه-اجتماعی-موتور-محرک-جامعه-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1