کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد تومانی در پروژه بزرگ بازار «سنتی و گردشگری» یاسوج /سرمایه‌گذار پروژه فردی کاردان است

15 تير 1396 ساعت 10:06


عضو هیأت مدیره شرکت ایثار نصر آزادگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت مسئولان از سرمایه‌گذارانی که زمینه اشتغال و توسعه استان و شهرهای ما را فراهم می‌کنند، ضروری به نظر می‌رسد.
محمدرضا نصر در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج، اظهار کرد: پروژه بزرگ بازار یاسوج با طراحی و معماری اسلامی و در بهترین موقعیت و شکل احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه ظرفیت و فرصت مناسبی است برای معرفی استان، بیان کرد: این بازار در مساحتی بیش از دو هکتار با معماری زیبا و اسلامی در یک طبقه با ۷۰۰ واحد تجاری و با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۸ میلیارد تومانی طراحی‌شده است که کاسبان و مغازه‌داران جمعه بازار در این مکان ساماندهی می‌شوند و از امنیت بالای و به امید خداوند متعال درآمد بالای نیز برخوردار خواهند شد.
این سرمایه‌گذار در پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج در ادامه با قدردانی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و معاونین وی، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج، گفت: حمایت مسئولان از این پروژه و سرمایه‌گذار آن ضروری به نظر می‌رسد.
نصر افزود: این پروژه با مدیریت آقای دلباز در حال انجام که وی از سرمایه‌گذاران بزرگ، مدیر، شجاع و کاردان استان کهگیلویه و بویراحمد است که با پشتکار این پروژه را انجام می‌دهد و دغدغه‌ای جزء توسعه استان ندارد.
وی خواستار همکاری مسئولان با این سرمایه‌گذار هم استانی شد.


کد مطلب: 258291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258291/سرمایه-گذاری-۳۸-میلیارد-تومانی-پروژه-بزرگ-بازار-سنتی-گردشگری-یاسوج-سرمایه-گذار-فردی-کاردان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1