کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی ۲۰ راهبرد فنی ترافیکی شهر یاسوج

11 تير 1396 ساعت 9:29


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج گفت: بیست راهبرد فنی ترافیکی در اولویت کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شهری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا، کیوان آشنا روز یکشنبه در جمع شماری از شهروندان یاسوج افزود: روان شدن ترافیک، تامین رفاه و آسایش شهروندان، ارتقاء شاخص‌های حمل ونقل از جمله اهدافی است در این راهبرد‌ها دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی و حل معضل ترافیک آبشار، احداث زیرگذر و روگذر، تعریض خیابان‌ها، توسعه بلوار‌ها، جابه جایی صنوف مزاحم، احداث پارکینگ منطقه‌ای، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ساماندهی وانت بار‌ها از جمله این راهبردهاست.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج گفت: برای اجرایی شدن این راهبرد‌ها برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی با مشارکت شهرداری یاسوج و بخش خصوصی تدوین می‌شود.
وی افزود: بخشی از این راهبرد‌ها از جمله انتقال صنوف مزاحم و آلاینده با مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه اصناف وتعاونی‌ها محقق می‌شود.
آشنا در خصوص یک طرفه کردن خیابان‌ها، اظهار داشت: یک طرفه کردن خیابان‌ها در کوتاه مدت ممکن است مفید باشد ولی برای دراز مدت جوابگو نیست.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج به بازدیدهای میدانی منتخبین شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدید‌ها آشنایی منتخبان با مشکلات مناطق شهری یاسوج است.
وی افزود: بخشی از این بازدید به بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری و نیازهای شهروندان دراین حوزه اختصاص می‌یابد.


کد مطلب: 258212

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258212/بررسی-۲۰-راهبرد-فنی-ترافیکی-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1