کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع تمام قد زارعی از دکتر ایلامی/ دکتر ایلامی لایق، کاردان و با تجارب راهگشاست/ چوب لای چرخ حوزه سلامت نگذارید/ از روند مدیریتی حاکم بر مجموعه سلامت راضی هستم

10 تير 1396 ساعت 20:36


رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، قطار سلامت این استان را سوار بر ریل اصلی خود خواند و گفت: آرامشی که اکنون بر دانشگاه علوم پزشکی حاکم شده است، بستری برای خدمات ماندگار و ارشمندی در حوزه بهداشت و درمان خواهد شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را فردی لایق و کاردان با تجارب راهگشا توصیف و بیان کرد که مأموریت دانشگاه علوم پزشکی در طرح تحول سلامت، گستردگی وظایف محوله و حساسیت خدمات حوزه سلامت می‌طلبد تا بدون سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ گذاشتن مجموعه مدیریتی این دانشگاه را یاری کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت و مأموریت‌های دانشگاه علوم پزشکی بسیار گسترده و سنگین است و مدیر جدید این دانشگاه تجارب و توانمندی لازم برای به منزل رساندن این بار سنگین را دارد و بنده از روند مدیریتی حاکم بر مجموعه سلامت راضی هستم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، دکتر اورنگ ایلامی را مدیری صادق و کاردان توصیف کرد و ابراز داشت که از وقتی وی سکان سلامت این استان را در دست گرفته است، آرامش و ثباتت امیدوارکننده‌ای در مجموعه به وجود آمده که قبل از هر دستاورد دیگری این آرامش خود بستری برای انجام خدمت بیشتر، بهتر و به موقع به مردم خواهد بود و این ارزشمند است.
زارعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که قرار نیست اگر در برخی موارد از جمله چینش‌های مدیریتی باب میل برخی عمل نشود، دستاورد‌ها و مدیریت یک فرد شایسته و اهل کار را زیر سؤال ببریم و با بی‌انصافی در مورد خدمات کم‌نظیر حوزه سلامت سخن برانیم.
نماینده مردم بویراحمد همچنین به سفر اخیر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد که در این سفر یکی از موانع اصلی بهره‌برداری از بیمارستان بزرگ یاسوج برداشته شد و وزیر قول دادند تا سهم استانی تجهیز امکانات این بیمارستان را از منابع متمرکز وزارت بهداشت پرداخت کنند و این قدم بزرگی است.
زارعی همچنین گفت که در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت در دست پیگیری است که به نتیجه رساندن آن‌ها نیازمند کمک به حفظ آرامش فعلی و پرهیز از زیاده‌خواهی‌ها و تنش‌های بی‌حاصل است.


کد مطلب: 258170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258170/دفاع-تمام-قد-زارعی-دکتر-ایلامی-لایق-کاردان-تجارب-راهگشاست-چوب-لای-چرخ-حوزه-سلامت-نگذارید-روند-مدیریتی-حاکم-مجموعه-راضی-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1