کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هر شب ۴۵ هزار مسافر از خدمات شهرداری یاسوج استفاده می‌کردند

10 تير 1396 ساعت 12:51




شهردار یاسوج گفت: بر اساس داده‌های آماری در تعطیلات ایام عید فطر هرشب ۴۵ هزار نفر از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند شدند.
 

به گزارش کبنا از یاسوج، محمدعلی جاوید صبح امروز در تشریح چگونگی خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری یاسوج افزود: این میزان جمعیت ۴۵ هزار نفری یک سوم جمعیت شهر یاسوج را تشکیل می‌دهد که شهرداری برحسب وظیفه به این مسافران نیز خدمات ارائه کرده است.

وی اظهار داشت: این مسافران با اسکان یک و چند روزه در بوستان‌های ولایت، ساحلی، اسکان، بانوان، چشمه نباتی و میدان معلم از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند شدند.

جاوید گفت: بر این اساس تنها ۳۰ درصد پارک‌های جدید شهر یاسوج اشغال شده و این نشان می‌دهد که برنامه ریزی که در طول این چهار سال انجام گرفته کاملا دقیق و حساب شده بوده است.

شهردار یاسوج گفت: برای نخستین بار هیچ‌گونه نگرانی از بابت اسکان مسافران  و گردشگران در شهر یاسوج گزارش نشده و این به دلیل توسعه زیرساختهای ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در بوستان‌های شهری یاسوج به تعداد مورد نیاز سرویس بهداشتی، آبخوری و سطل زباله و سایر زیرساخت های لازم ایجاد شده و نگرانی از این بایت گزارش نشده است.

جاوید تعداد کم ورودی های شهر یاسوج را نگران کننده دانست و گفت: در صورت تکمیل پل‌های سوم و چهارم این نگرانی تا سال اینده نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهر مشکل پارکینگ در مرکز شهر است که با پیگیری و تشویق و مشارکت شهرداری با بخش خصوصی پارکینگ در خیابان فردوسی سینمای قدیم میدان هفت تیر و چهارراه هلال‌احمر فقط در چهار مجتمع در حال ساخت است.


کد مطلب: 258117

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258117/شب-۴۵-هزار-مسافر-خدمات-شهرداری-یاسوج-استفاده-می-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1