کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه های عجیب برای هدایت نفت و گاز گچساران

9 تير 1396 ساعت 15:33


گزینه های هدایت تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در لیگ دو فوتبال کشور مشخص شدند .
 
به گزارش" کبنااسپورت " به نقل از دی اسپورت؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران طی دوفصل اخیر با هزینه های هنگفت نتوانسته به لیگ دسته اول بازگردد. این تیم فصل گذشته با داریوش یزدی استارت زد و با ستاره های لیگ های برتر و یک راهی مسابقات شد.
پیش از فصل کارشناسان معتقد بودند نفت و گاز با جذب چنین مهره هایی بخت اول صعود به دسته اول می باشد اما این تیم به سختی و با اما و اگر راهی دور نهایی شد و در نهایت نیز نتوانست در گروه ۶ تیمی به جایگاهی بهتر از پنجم دست یابد. جالب اینکه در پایان فصل بیشتر این مهره ها به تیم های لیگ برتری و دسته اولی پیوسته اند!
حال مدیران این باشگاه برای فصل جدید دست به کار شده اند و به دنبال تعیین کادرفنی هستند و باگزینه هایی نیز وارد مذاکره شده اند.
بر اساس این گزارش ،فرشاد فلاحت زاده مربی فصل گذشته سایپا ،محمد نوازی بازیکن سال های نه چندان دور استقلال تهران ،داریوش هرمزی سرمربی فصل پیش نفت امیدیه سه گزینه سرمربیگری تیم فوتبال نفت گاز گچساران می باشند و در چند روز گذشته نیز مذاکراتی را با مسئولین باشگاه نفت وگاز انجام داده اند .
فرشاد فلاحت زاده
وقتی به کارنامه فرشاد فلاحت زاده نگاهی گذرا می کنیم می بینیم او در نیروی زمینی با ستاره هایی که با باطل شدن کارت معافیتشان راهی نیروی زمینی شده بودند نتوانست مدعی باشد و پس از نتایج ضعیف در دور نخست از این تیم کنار گذاشته شد. او فصل گذشته نیز به عنوان کمک در سایپا فعالیت داشته است.

داریوش هرمزی
داریوش هرمزی در اولین تجربه لیگ دویی خود در فصل ۹۴ - ۹۵ با نخبه های فولاد نوین نتوانست به دور نهایی صعود کند و در نهایت با نتایج ضعیف در جایگاه ششم رده بندی قرار گرفت.
اما جز این مورد، ناکامی دیگری نیز در پرونده هرمزی وجود دارد. او فصل گذشته در دومین تجربه خود به نفت امیدیه رفت تا آرزوی خوزستانی ها را پس از سالها به حقیقت تبدیل کند اما در تیم نفتی هم با هزینه های سرسام آور و جذب بازیکنان مختلف به موفقیتی دست نیافت.

محمد نوازی
محمد نوازی بازیکن سال های نه چندان دور استقلال تهران از جمله فوتبالیست های بوده که در دوران بازیگری موفق بوده است اما تجربه مربیگری آن هم در لیگ دسته دوم را در کارنامه نداشته است. او به تازگی هدایت امیدهای استقلال را بر عهده گرفته است و سعی دارد سرمربیگری را در پایه آغاز نموده و با کسب تجربه بخت خود را در رده های بزرگسالان بیازماید.
 
باید دید آیا مسئولین نفت و گاز گچساران پس از روزهای کابوس بار با داریوش یزدی،  با یکی از این سه گزینه پا به لیگ ۹۶ - ۹۷ می گذارند یا مربی کاربلدی را روی نیمکت تیمشان می نشانند؟


کد مطلب: 257849

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257849/گزینه-های-عجیب-هدایت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1