کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انقلاب آسفالت در شهر مادوان / اقدامات شهردار قابل تقدیر است / علت پیروزی ۶۰ درصد اعضای فعلی مادوان در انتخابات چیست؟

7 تير 1396 ساعت 19:55


شهردار مادوان گفت: ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر مادوان زیرسازی و آسفالت شد.
داریوش جهانبخش در گفت‌وگو با کبنانیوز با بیان اینکه به لحاظ اعتباری و منابع درآمدی شرایط و محدودیت‌های خاصی داشتیم، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مادوان زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت شدند.
شهردار مادوان در ادامه افزود: ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر آسفالت شده‌اند که در واقع انقلابی در این رابطه صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به اندازه کل دوره‌های اخیر در این شهر آسفالت انجام گرفت.
جهانبخش گفت: برخی از خیابان‌های شهر مادوان که معارضات اجتماعی داشتند بعد از سال‌ها بازگشایی و آسفالت شدند که با بازگشایی این خیابان‌ها مشکلات مردم برای تردد به سهولت انجام می‌گیرد.
 
شهردار مادوان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: شهر مادوان دارای جمعیت ۱۷ هزار نفری است که یکی از شهرهای مهاجرت‌پذیر استان نیز می‌باشد که متأسفانه از کمبود امکانات و زیرساخت‌های لازم رنج می‌برد و می‌طلبد مسئولان استان به این شهر توجه بیشتری به لحاظ اعتباری داشته باشند.
رضا فرخ‌پور نائب رئیس شورای شهر مادوان نیز در گفت‌وگو با کبنا، اقدامات شهرداری مادوان را در بحث زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر قابل تقدیر دانست و گفت: البته این کار محصول کار دسته‌جمعی و همدلی و تعامل شورای اسلامی و شهرداری است.
فرخ‌پور در ادامه گفت: اگر شما می‌بینید که ۶۰ درصد از اعضای فعلی شورای شهر مادوان به شورای پنجم هم راه می‌یابند به دلیل همین همدلی و حضور در بین مردم است.
به گزارش کبنا، برخی از اهالی شهر مادوان در گفت‌وگو با کبنا از عملکرد شهردار در بحث بهسازی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها اعلام رضایت کردند.
 
             کب   
 


کد مطلب: 257684

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257684/انقلاب-آسفالت-شهر-مادوان-اقدامات-شهردار-قابل-تقدیر-علت-پیروزی-۶۰-درصد-اعضای-فعلی-انتخابات-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1