کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار چرام: تحمل شکست‌های پیاپی را ندارند/ به اسم دفاع از ولایت به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند

4 تير 1396 ساعت 18:57


بخشدار چرام گفت:جای تاسف است عده ای به اسم انقلابی گری و دفاع از نظام و به اسم دفاع از ولایت کارهایی می کنند که باعث بهم خوردن وحدت جامعه می شود.
به گزارش کبنانیوز از چرام،الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در نشست شورای سلامت شهرستان چرام با اشاره به حوادث تلخ روز راهپیمایی قدس در تهران و توهین به شخص دوم مملکت گفت:روزی که روز شیرینی و وحدت اصناف مختلف کشور و یادگار امام راحل بود اما متاسفانه عده ای که بضاعت فکری نداشتند این روز را به کام ملت تلخ کردند.
وی بیان کرد:این عده به اسم انقلابیگری که حرف و گفتارشان تطابقی با انقلابی گری ندارندبه شخص دوم مملکت و رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم  توهین کردند.
افسردیر با اشاره به ضرورت محکوم کردن این اقدام زشت اظهار داشت:این اقدام باعث خوشحالی نخست وزیر و کابینه رژیم اسرائیل شد و جای تاسف است است عده ای به اسم دفاع از نظام و ولایت کارهایی می کنند که باعث از بین بردن  وحدت جامعه می شود.
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به اینکه گروهی تحمل شکست های پیاپی را ندارند تاکید کرد:مردم این طرز تفکر را قبول ندارند و نمی شود  طرز تفکر را با زور و چماق  و قلدری به مردم تحمیل کنیم.
وی افزود:مردم حق دارند رای بدهند و کسانی را که دوست دارند انتخاب کنند و اکار غیر معقولی بود که عده ای در روز قدس انجام دادند.
افسردیر با اشاره به این اقدام گفت:این حرکت برنامه ریزی شده بود و آنطور که مشخص بود مسیر ورودی مسئولان شناسایی شده بود و عقبه ای داشتند .
وی تصریح کرد:از کسانی که انتظار نیست در زمانی که کاندید خودشان در انتخابات برنده می شود آن را حماسه می نامند اما وقتی کسی مورد نظرشان نیست و رای می آورد می آیندو رای حلال و حرام می کنند.
من متاسفم برای کسانی که پیشقراولان خودمان قبول داریم این مسائل را مطرح می کنند و می گویند رای مردم مشروعیت نمی آورد.
بخشدار چرام گفت:حضرت علی (ع)به مدت  سال به خاطر وحدت جامعه سکوت کردند،اما عده ای امروز به خاطر اینکه کاندید مورد نظرشان قبول نشد و رای نیاورد در خیابان به منتخب ملت توهین می کنند.
وی در پیان متذکر شد مدیران دولت تدبیر و امید باید از رئیس جمهور و دولت دفاع کنند و سکوت جایز نیست.


کد مطلب: 257287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257287/بخشدار-چرام-تحمل-شکست-های-پیاپی-ندارند-اسم-دفاع-ولایت-رئیس-جمهور-توهین-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1