کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظرفیت‌سازی شهرداری یاسوج برای اسکان مسافران و گردشگران

4 تير 1396 ساعت 11:10


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار جهت اسکان مسافران و گردشگران عید فطر و تابستانی در بوستانهای این شهر گردشگری ظرفیت سازی و شده و شهرداری آماده استقبال از مسافران است.
به گزارش کبنا، فرشاد صادقی روز شنبه در جمع اعضای ستاد سفرهای تابستانی شهرداری یاسوج افزود: براساس تدابیر اندیشیده شده برای اسکان هرتعداد مسافردر بوستان های شهری یاسوج شامل ولایت، بانوان و چشمه نباتی مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: درهمین راستا زیرساخت های رفاهی، بهداشتی، تفریحی و پذیرایی در بوستان‌های یاسوج تامین شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: با برنامه ریزی انجام شده در بوستانهای یاسوج امسال ۴۲ چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده و ۴۲ سرویس بهداشتی دیگر در دست اقدام است که تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
صادقی افزود: به منظور تامین نیازهای غذایی و خوراکی گردشگران و مسافران یاسوج صنوف مختلف در بوستان‌های شهری ساماندهی شده و برکار آنان نظارت می‌شود تا رضایت شهروندان حاصل شود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بارکلیه بوستانهای شهری دارای مدیریت مستقلی شدند.
وی اظهارداشت: افزایش رضایتمندی، ارتقاء شاخص‌های نظارتی، ساماندهی اسکان مسافران و تامین نیازهای اولیه مسافران از جمله اهدافی است که دراین طرح دنبال می شود.
صادقی افزود: هم اینک ستادهای اسکان درپارک های شهریاسوج شکل گرفته و آماده پاسخگویی به مسافران و گردشگران هستند.
وی ادامه داد: پس از بازدیدهای انجام شده از کلیه پارک‌های سطح شهر برخی از نیازها نظیر روشنایی پارک‌ها، تعمیر آبخوری‌ها، سرویس بهداشتی وتعمیر آبنماها در دستور کارقرار گرفته است.
صادقی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود.


کد مطلب: 257186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257186/ظرفیت-سازی-شهرداری-یاسوج-اسکان-مسافران-گردشگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1