کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه معاون آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد / هاشمی‌: از رفتن‌ها و آمدن‌ها باید درس بگیریم / عباسی: نباید بار خودمان را سنگین کنیم

3 تير 1396 ساعت 19:32




در آیینی، شاپور عباسی معاون آموزش و پرورش بویراحمد شد.


به گزارش کبنا مراسم معارفه شاپور عباسی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور مدیر،کارکنان آموزش و پرورش و نیکنام مدیر آموزش وپرورش استثنایی استان  برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاران به جهت تلاش‌های خستگی ناپذیر گفت: این رفتن‌ها و آمدن‌ها طبیعی است اما چیزی که هست ما باید درس بگیریم و موقع آغاز هر کار و مسئولیتی به فکر پایانش باشیم و تصور کنیم بعد از رفتن ما چه درباره ما می‌گویند و چه آثاری از ما باقی می‌ماند.

 سید علی‌اکبر هاشمی، با تشکر از زحمات و تلاش‌های  رحیم همت‌پور معاون سابق  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: ایشان فردی اخلاق‌مدار بوده که  سال‌های عمر گرانمایه خود را در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم سپری نموده است و آرزوی سربلندی و سلامتی برای ایشان داریم.

وی با تقدیر و تشکر از شاپور عباسی گفت: ایشان فردی شایسته، توانمند و دارای تجارب ارزنده‌ای است که می‌تواند در راستای امر مقدس تعلیم و تربیت گامهای موثری بردارد.

در ادامه برنامه همت‌پور معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: تلاش و کوشش ما بر این بود که خدمت صادقانه ارائه دهیم که در بیش از سه سال تصدی معاونت با توجه به وضعیت و شرایط و تنگناهای مالی توانستیم اقدامات خوبی از جمله ساخت مدارس با مشارکت خیرین و نوسازی، رنگ‌آمیزی ساختمان مدیریت، ساخت دیوار برخی مدارس، آسفات مدارس، ایزوگام تمامی مدارس و کارهای روزمره با تشکیل تیم‌های قوی انجام دهیم.

شاپور عباسی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی هم گفت: تغییر در هر سازمانی در راستای تحول است و ما باید نگرش‌هایمان مثبت بوده تا هم به سلامت خود و هم به سلامت جامعه کمک نماییم.

وی افزود: همه ما باید دست به دست هم دهیم و در زمینه رشد و تعالی آموزشی و پرورشی دانش آموزان گامهای موثری برداریم و اگر این مهم انجام پذیرفت باید خوشحال باشیم و در غیر این صورت فقط بار خود را سنگین کرده‌ایم.

لازم به ذکر است عباسی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و ۲۷ سال سنوات کاری می‌باشد و سابقه خدمت در سمت‌های مختلف دبیری، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و معاون آموزش و پرورش استثنایی استان را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از آقایان همت‌پور و تیموری تجلیل و ابلاغ عباسی قرائت و به وی محول شد.


کد مطلب: 257123

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257123/معارفه-معاون-آموزش-پرورش-بویراحمد-برگزار-هاشمی-رفتن-ها-آمدن-ها-باید-درس-بگیریم-عباسی-نباید-بار-خودمان-سنگین-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1