کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه هم‌اندیشی نخبگان در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد / محمودی: درآمدزایی از منابع استان وظیفه نخبگان است

2 تير 1396 ساعت 23:57






جلسه هم اندیشی چهره‌های استعدادهای درخشان، نخبگان و اعضای باشگاه پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
جلسه هم اندیشی چهره‌های استعدادهای درخشان، مخترعان و اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با حضور کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
آرمین محمودی ضمن خوشامدگویی و تشکر ویژه از ریاست محترم باشگاه پژوهشگران به خاطر در اولویت قراردادن بازدید از باشگاه دانشگاه این استان و تشکیل جلسه با اعضای محترم باشگاه واحد، گزارشی از وضعیت تعداد دانشجویان، استادان و کارکنان واحدهای استان ارائه نمودند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن منابع غنی زیر زمینی، جنگل‌ها، آب و جاذبه‌های زیاد طبیعی و همچنین سرمایه‌های با ارزش منابع انسانی می‌تواند یکی از قطب‌های درآمد زایی و گردشگری باشد و به فعل درآوردن این پتانسیل‌ها از اهم وظایف نخبگان و پژوهشگران می‌باشد.
زارع ضمن تقدیر از فعالیت‌های باشگاه استان، در خصوص اهمیت مشارکت اعضای باشگاه در جهت تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد کارگاه‌های تولیدی مبتنی بر تحقیقات و به نتیجه رساندن ایده‌ها و تجارب به عمل و تولید و تجاری سازی نمودن اختراعات و ابداعات مخترعان اشاره کرد و ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای دانشگاه آزاد اسلامی را لازم دانست.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت مقالات و تلاش برای افزایش سهم باشگاه پژوهشگران و نخبگان درتولیدعلم دانشگاه آزاد اسلامی که منجر به رشدتولید مقالات اعضای این باشگاه در رکوردهای معتبر علمی در سطح بین‌المللی شده است از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های مهم این باشگاه بوده است.
او در جلسه مشترک کمیته استعداد درخشان و اعضای هیات رئیسه واحد یاسوج که در بعد از ظهر همان روز برگزار گردید با بیان اینکه جذب اعضای باشگاه در سالیان اخیر رشد خیلی خوب و قابل قبولی داشته است و باید به سطح بهتر و مطلوب تری برسد.
کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مشترک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این باشگاه، گفت: باشگاه پژوهشگران جوان ۷۷۵۰۰ عضو دارد.
زارع همچنین از تأسیس شهرهای دانایی از سوی این باشگاه خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل‌ها، ظرفیت‌های طبیعی، زیبایی‌ها و منابع غنی این استان پیشنهاد می‌شود با انعقاد تفاهم نامه و پیگیری از طرف مسئولین واحد نسبت به راه اندازی شهر دانایی اقدام شود.
در خاتمه سوابق و مستندات پرونده‌های سه نفر از محققین و پژوهشگران واحد در کمیته جذب استعدادهای درخشان مطرح که با اتفاق آرا جهت عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تصویب گردید.


کد مطلب: 257023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257023/جلسه-هم-اندیشی-نخبگان-دانشگاه-آزاد-یاسوج-برگزار-محمودی-درآمدزایی-منابع-استان-وظیفه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1