کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: برخی تعمدا نمی‌شنوند

1 تير 1396 ساعت 18:57


نماینده مردم بویراحمد و دنا با یادآوری این نکته که برنامه پنجم به پایان رسیده و برنامه ششم توسعه از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ به عنوان نقشه راه تصمیمات توسعه کشور ملاک عمل است، گفت: در برنامه ششم توسعه پیشنهادی مطرح و نحوه توزیع اعتبارات نفت مشخص شد.

 غلام‌محمد زارعی در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، غلامرضا تاجگردون و مدیران دستگاه‌های عضو شورا برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه سهم نفت از ۲ درصد به ۳ درصد افزایش پیدا کرد، که با این تصمیم که در کمیسیون تلفیق مطرح شد اعتبارات دو سوم نفت برای مناطق توسعه نیافته و  یک سوم برای استان‌های نفت‌خیز اختصاص داده می‌شود.

 وی افزود: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغ شده پیگیری، و فقط به پروژه های ضروروی و اولویت دار اعتبار اختصاص داده شود.
زارعی گفت: برنامه پنجم و ششم به عنوان نقشه راه و ملاک تصمیمات توسعه‌ای کشور مدنظر باید قرار گیرد و پیشنهاداتی در کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه مطرح شد که نحوه توزیع اعتبارات نفت را مشخص و سهم از دو درصد به سه دردصد افزایش پیدا کرد و در استان‌های نفت خیز به جای فرمول دو سوم، یک سوم قرار بگیرد.
وی گفت: به مناطق محروم دو سوم اعتبارات نفت و به مناطق نفت خیز یک سوم اعتبارات اختصاص داده شود.
این نماینده مجلس خطاب به مسئولین گفت: گاهی کسی هیچ حرفی را قبول نمی‌کند و کسی هم گوشش ناشنوا و نمی‌شنود، باید به ماده ۲۶ عمل شود، برخی مشکل ندارند اما نمی‌خواهند حرف‌ها را بشنوند و قبول کنند.
زارعی افزود: توزیع یک سوم اعتبارات نفت مربوط به همه شهرستان‌ها است و باید در قانون توزیع اعتبارات استان لحاظ شود.


کد مطلب: 256657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/256657/زارعی-برخی-تعمدا-نمی-شنوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1