کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر استاندار می‌تواند به اختلاف علوم پزشکی و آب فاضلاب فیصله دهد؟

2 تير 1396 ساعت 10:50


صبح روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۹۶؛ خبر داده شد که دوباره بین این دو دستگاه آب فاضلاب و علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر سر منطقه چم‌گنجشکی تنشی ایجاد شده است.
منطقه چم‌گنجشکی که در پایین دست دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و در بستر رودخانه بشار یاسوج قرار داد بخشی از آب یاسوج را به دلیل وجود حلقه‌های چاه تأمین می‌کند و سال‌هاست که بین دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بر سر مالکیت این منطقه اختلاف وجود دارد.
روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۹۶ نیز این اختلافات بالا گرفت و تا جایی که برخی رفتارهایی که در شأن کارکنان نظام اسلامی نیست بین کارمندان دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب رخ داد، متأسفانه بین آنها زد و خورد اتفاق افتاد مسئله‌ای که به هیچ وجه زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
اما دعوای علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بر سر ایجاد راه دسترسی به محل تأسیسات و تصفیه خانه جدید آب، شهر یاسوج اتفاق افتاد و ماجرا از جایی شروع شد که علوم‌پزشکی بر اساس مستنداتی که ارائه می‌دهد راه را برای ورود آب و فاضلابی‌ها بسته و اجازه ایجاد راه عبور و مرور به آنها را نداد و از طرفی آب و فاضلابی‌ها می‌گویند مالکیت این منطقه بر اساس قانون و مستندات متعلق به آب منطقه‌ای است و ربطی به علوم پزشکی ندارد.
 
همین موجب می شود که درگیری میان کارکنان علوم پزشکی و آبفا رخ دهد و در این بین حتی کار یکی از پرسنل به بیمارستان کشیده می‌شود.
در این بین باید از نیروهای انتظامی قدردانی کرد که جلوی بروز یک فاجعه زشت و زننده میان دستگاهی را گرفتند و این در حالی است که قرار بود در جلساتی که با حضور مسئولان ارشد دولتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اختلاف بین این دو دستگاه برای همیشه برطرف شود اما چرا هنوز این مشکل پابرجاست باید از شخص اول اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی استاندار پرسید؟
همه از استاندار انتظار دارد که با قدرت و برای همیشه این موضوع را فیصله بدهد و این منطقه ارث پدری هیچ کسی نیست که اینگونه رفتارها بد را بوجود می‌آورند و فرهنگ نامناسبی را در جامعه و میان سایر ادارات ترویج می‌دهند و به قولی هر کسی مطالبات خود را از طریق درگیری فیزیکی پیگیری کند.
 
 


کد مطلب: 256523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/256523/اگر-استاندار-می-تواند-اختلاف-علوم-پزشکی-آب-فاضلاب-فیصله-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1