کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهار بوستان یاسوج آماده اسکان مسافران تابستانی شد

30 خرداد 1396 ساعت 11:50


شهردار یاسوج گفت: برای نخستین بار چهاربوستان بزرگ شهری یاسوج برای ارایه خدمات اسکان مسافران تعطیلات عید فطر و تابستانی آماده سازی شده است.
به گزارش کبنا، محمد علی جاوید روز سه شنبه در جمع مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد افزود : این بوستانها شامل ولایت، بانوان ، چشمه نباتی وحاشیه رودخانه بشار است که پاسخگویی اسکان همه مسافران عید فطر و تابستانی است.
وی با اشاره به اینکه برای همیشه دغدغه اسکان مسافران دریاسوج درتابستان مرتفع شده است اظهارداشت: برای پاسخگویی به نیاز مسافران در ابعاد اقامتی، پذیرایی و بهداشتی دراین پارکها ظرفیت سازی شده است .
شهرداریاسوج گفت: درکلیه پارک ها محل هایی برای اسکان، اقامه نماز، توقفگاه (پارکینگ) پیش بینی شده و روشنایی و سرویس بهداشتی مورد نیاز مسافران تامین شده است.
وی افزود: هم چنین بوستان بانوان که از ظرفیت خوبی برخورداراست تماما به اسکان خانواده ها اختصاص یافته است.
جاوید تصریح کرد: شهرداری یاسوج تلاش دارد تا با ارایه خدمات مطلوب ورضایت بخش به مسافران تابستانی زمینه ماندگاری هرچه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند.
شهردار یاسوج گفت: تجهیز نمازخانه ها و سرویس بهداشتی در پارک ها برای خدمات رسانی به مسافران آغاز شده است و مشکلی ازاین جهت وجود ندارد.
وی افزود: به دلیل شرایط خاص یاسوج مسافران تابستانی که وارد شهر می شونداگر برنامه ریزی حکیمانه و ارایه خدمات ارزشمندی صورت گیردمی توان آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد .


کد مطلب: 256087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/256087/چهار-بوستان-یاسوج-آماده-اسکان-مسافران-تابستانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1