کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیازی به حضور مدیر ارشاد چرام در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیست(+تصاویر)

29 خرداد 1396 ساعت 23:52


در پی غیبت مدیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان چرام در جلسه شورای فرهنگ عمومی ،امام جمعه چرام گفت :نیازی به حضور وی در جلسات شورای فرهنگ عمومی نیست.
به گزارش کبنانیوز از چرام ،جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی چرام پیرامون موضوعاتی همچون برگزاری راهپیمایی روز قدس و بررسی جشن های شادی و برخی مشکلات شهرستان ادامه پیدا کرد.
این جلسه باحضور امام جمعه چرام،سرپرست فرمانداری،بخشدار ،شهردار چرام و برخی از مسئولان چرام برگزار شد.
یکی از حاشیه های این جلسه عدم حضور دبیر جلسه یعنی  مدیر ارشاد چرام بود.
امام جمعه چرام  با اشاره به علت عدم حضور دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:نیازی به حضور وی در جلسات شورای فرهنگ عمومی نیست.
وی افزود:از همین جا از مردم ولایتمدار و شریف چرام دعوت می شود که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر با آرمان های امام راحل ره، شهدای والا مقام و رهبرعزیز انقلاب عهد و پیمانی دوباره ببندند.
بر اساس این گزارش  راهپیمایی هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شده و امسال نیز در چرام از مصلای قدیم به طرف مصلای حضرت ابوطالب(ع) این شهر راس ساعت۱۱:۳۰ظهر برگزار می شود.
به گزارش کبنا،هنوز دلیل غیبت سعید خردمند مدیر اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  چرام و دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی در این نشست مشخص نیست و باید منتظر واکنش مدیر این اداره به  غیبت امروز و ممانعت از حضور از وی در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی بود./پایگاه خبری چرام


کد مطلب: 256058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/256058/نیازی-حضور-مدیر-ارشاد-چرام-جلسه-شورای-فرهنگ-عمومی-نیست-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1