کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ با اقتدار جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و تهدید

29 خرداد 1396 ساعت 18:55


جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که از روحیه توازن و تعادل برخوردار است، و به هرگونه فکر طمع، تجاوز و تهدید، بااقتدار و قدرت پاسخ خواهد داد.
به گزارش کبنا خبر، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: امروزه تمام کشورها از منظر حکومتی در دفاع از حاکمیت و منافع ملی باید از ظرفیت‌های دفاعی برخوردار باشند؛ در کشور ایران هم شاهد هستیم، که نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت‌هایی فوق‌العاده‌ای در صنایع دفاعی برخوردار است، و از منافع ملی خود دفاع کند.
محمدی افزود: امروزه شاهد هرج‌ومرج در کشورهای دیگر هستیم، و جمهوری اسلامی امروز دشمنان متعددی خواهد داشت، که منافع ملی و استقلال سیاسی ما را تهدید می‌کند؛ که باید تلاش کنیم تا منافع خود را افزایش دهیم، که در این راستا توسط نیروهای مسلح اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.
وی تصریح کرد: یکی از موارد برای دفاع از منافع ملی، حرکت اخیر سپاه مقتدر انقلاب اسلامی انجام‌شده، در راستای ایجاد توازن در شرایط هرج‌ومرجی که در دنیا وجود دارد.
وی بیان داشت: آنچه باعث ایجاد امنیت در دنیا و مصونیت سازی کشورها می‌شود، و طمع را از کشورهای متجاوز کم مس کند این است؛ که این توازن را در سطح دفاعی افزایش دهیم.
محمدی تأکید کرد: حرکت اخیر جمهوری اسلامی ایران در راستای بیان و اقتدار در حوزه دفاعی و تقابل با هرگونه تهدید که بتواند مسائل و منافع کشور را تهدید کند به‌عنوان یک عامل بازدارنده جهانی اقدام می‌کند.
وی افزود: کسانی که روحیه تجاوزگری و دخالت در حاکمیت کشورها رادارند این فکر را از ذهنشان خارج کنند که امروز جمهوری اسلامی از روحیه اقتدار برخوردار است.
وی بابیان اینکه ضمن اینکه جمهوری اسلامی قصد تعرض و دخالت در مسائل داخلی به هیچ دولتی و کشورها را ندارد، گفت: جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که از روحیه توازن و تعادل برخوردار است، و به هرگونه فکر طمع، تجاوز و تهدید، بااقتدار و قدرت پاسخ خواهد داد.
وی در ادامه تصریح کرد: هدف دیگر جمهوری اسلامی ایران تقابل با گروه‌های تکفیری و تروریستی است، که امروزه نظم و امنیت کشورها را برهم زده است؛ و امروزه این ناامنی در تمام نقاط کشورهای منطقه شاهد هستیم. که یکی از وظایف جمهوری اسلامی ایران تقابل و مقابله با این‌چنین فرهنگ تروریستی و تکفیری است، که نظم و امنیت منطقه کشورها را برهم می‌زند.
 
 


کد مطلب: 255979

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255979/پاسخ-اقتدار-جمهوری-اسلامی-ایران-هرگونه-تجاوز-تهدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1