کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی وضعیت واحدهای صنعتی راکد در کهگیلویه و بویراحمد + گزارش تصویری

29 خرداد 1396 ساعت 11:15



بیست و هشتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در اتاق یاسوج برگزار گردید.
بیست و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار،  رئیس  اتاق یاسوج، معاون اقتصادی استاندار، اعضاء شورا، برخی از مدیران دستگاههای مربوطه و نمایندگان و فعالین بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق یاسوج برگزار شد.




در این نشست یکی از دستور کارها ارائه آماری در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی و کشاورزی و در کل تولیدی استان بود که منوچهری مشاور اقتصادی استاندار این آمارها را ارائه کرد.

وی گفت: در حال حاضر ۶۴۳ واحد صنعتی دارای مجوز در استان وجود دارد که ۵۱۳ واحد آن فعال و نیمه فعال هستند و ۱۳۰ واحد راکد داریم.

منوچهری افزود: بیشترین واحدهای راکد در شهرستان چرام با ۳۰٫۳ درصد و کمترین واحدهای راکد در شهرستان دنا با ۱۳٫۸ درصد هستند.

این مسؤول در ادامه اظهارات خود به تعداد واحدهای معدنی فعال و غیر فعال در استان هم اشاره کرد که رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد آمار مربوط به واحدهای صنعتی را نادرست دانست.

داریوش دیودیده گفت: در کل استان تعداد ۷۵ واحد و معدنی داریم که ۵۵ تا فعال و ۲۳ تا نیز غیر فعال هستند.

در ادامه منوچهری به تعداد واحدهای کشاورزی فعال و غیر فعال هم در استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۸۴ واحد کشاورزی در استان داریم که ۴۱۸ واحد فعال و ۴۶ واحد هم نیمه فعال و بقیه هم راکد هستند.

وی در ادامه با بیان کمترین و بیشترین میزان رکود در بین واحدهای حوزه کشاورزی گفت: در بخش شیلات کمترین رکود و در بخش واحدهای پرواربندی با ۹۲ درصد بیشترین رکود را داریم.



کد مطلب: 255948

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255948/بررسی-وضعیت-واحدهای-صنعتی-راکد-کهگیلویه-بویراحمد-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1