کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب رتبه برتر کشوری توسط مخترع کهگیلویه وبویراحمدی

28 خرداد 1396 ساعت 20:20


اختراع سینا بزرگ امید فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و هم چنین رتبه اول این رشته در اولین جشنواره ملی ایده و خلاقیت دانشگاه پیام نور کشور پذیرفته شد.
به گزارش کبنانیوز، اختراع سینا بزرگ امید، تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره با موضوع (سیستم سان وایزر، هوشمند خودرو) در ردیف ۴۰ ایده برتر کشوری قرار گرفت.
محمد علی کریمی معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور کشورگفت: نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با حضور ۴۰ صاحب ایده برتر و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت و معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری نانو و سرمایه گذاران و حامیان این جشنواره در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزارشد.
وی افزود: تا کنون بالغ بر ۱۵۰۰ ایده متشکل از ایده اساتید، دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه این جشنواره ثبت شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شدند (۲۶ فروردین و ۲ اردیبهشت ماه) که ۴۰ ایده برتر برای رقابت به روز اول جشنواره معرفی شدند.
سینا بزرگ امید نبز گفت: سطح جشنواره بسیار بالا بود به طوری که در این جشنواره، استان فارس بالاترین آمار شرکت کننده رو به خود اختصاص داده بود و با ۱۹۷ ایده و اختراع که تنها یک ایده از این استان برگزیده شده بود.
وی  تصریح کرد: استان هایی نظیر قم، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و سمنان جزء ۴۰ ایده برتر انتخاب نشد و از این که استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره نماینده داشت بسیار خوشحال بودم.
وی یادآور شد: لذا از والدینم که با تمام وجود حامی اینجانب بودند، و هم چنین از ریاست دانشگاه پیام نور استان که به بنده بعنوان تنها نماینده استان در این جشنواره اعتماد کردند قدردانی میکنم.


کد مطلب: 255845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255845/کسب-رتبه-برتر-کشوری-توسط-مخترع-کهگیلویه-وبویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1