کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تدوین اولویت‌های اقتصاد مقاومتی استان

28 خرداد 1396 ساعت 17:35


نشست اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبناخبر، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: اولویت های اقتصاد مقاومتی این استان برای ۹۶ حول محورهای اساسی هر بخش تدوین و بازآفرینی شد.
سید موسی خادمی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان، افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری (دامه مدظله العالی)، راجع به اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت تدبیری و امید اولویت های اقتصادی تدوین و ابلاغ شد.
خادمی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، توسعه پایداراقتصاد روستائی، گسترش مراودات تجاری و اقتصادی با سایر کشورها، فعال نمودن واحدهای تولیدی راکد و دارای تولید کمتر از ظرفیت اسمی، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده توسط شبکه بانکی  را از جمله برنامه های اقتصاد مقاومتی برشمرد.
استاندار، استفاده از منابع داخلی، برون گرایی و درون زا بودن، تکیه بر توسعه روابط منطقه ای و توجه به اولویت طرح ها را از دیگر اولویت ها در اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.
خادمی، حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه صادرات غیرنفتی، افزایش نقش شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، اثر بخش نمودن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و آمایش سرزمینی را از دیگر این اولویت ها عنوان کرد.
استاندار تصریح کرد: این اولویت ها دارای برنامه های اجرائی خاص می باشند و تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی عضو تیم اقتصادی استان در راستای عملیاتی نمودن این اولویت ها و برنامه ها همکاری می کنند.
خادمی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان موظف اند، ضمن تعریف پروژه های اولویت دار خود در راستای اقتصاد مقاومتی، پروژه های ابلاغی خود را از وزاتخانه های مربوطه دریافت کنند.


کد مطلب: 255813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255813/تدوین-اولویت-های-اقتصاد-مقاومتی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1