کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۶ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

27 خرداد 1396 ساعت 22:29


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد حدود شش درصدی مصرف انرژی در ۲ ماهه اول امسال در این استان خبرداد.
داود راهزادی در نشستی با مدیران برخی واحدهای ستادی این شرکت در یاسوج گفت: براساس آخرین آمارها، میزان مصرف برق در ۲ ماهه اول امسال در این استان ۲۶۹ هزار و ۳۳۲ مگاوات ساعت بوده است.
وی میزان مصرف انرژی در ۲ ماهه اول سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را ۲۵۴ هزار و ۱۳۰ مگاوات ساعت عنوان و اظهارداشت: هم اکنون شاهد رشد حدود شش درصدی مصرف برق در ۲ ماهه اول این استان هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، تغییر الگوی مصرف ، افزایش تعداد مشترکین و افزایش دمای هوا را از مهمترین دلایل افزایش میزان مصرف انرژی در این استان برشمرد.
راهزادی گفت: شهرستان گچساران با داشتن ۱۱۳ هزار مگاوات ساعت بیشترین مصرف و لنده با پنج هزار مگاوات ساعت کمترین مصرف انرژی در ۲ ماهه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد را داشته است.
وی میزان مصرف برق در ۲ ماهه امسال در شهرستان های بویراحمد ، کهگیلویه ، بهمئی  باشت را به ترتیب ۶۸ هزار ، ۳۲ هزار ، ۱۴ هزار و ۱۲ هزار مگاوات ساعت ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در شهرستان های دنا و چرام نیز به ترتیب ۱۱ و ۱۰ هزار مگاوات ساعت بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، رشد مصرف انرژی در این استان را نگران کننده خواند و از مردم خواست بطور ویژه در مصرف برق صرفه جویی کنند.
بنا بر این گزارش، بیش از ۲۳۰ هزار مشترک برق در این استان وجود دارد.


کد مطلب: 255715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255715/رشد-۶-درصدی-مصرف-برق-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1