کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاداش: فارغ از مسائل قومی و سیاسی به همه شهرستان چرام نگاه می‌کنم

25 خرداد 1396 ساعت 15:54


سرپرست فرمانداری چرام:امکانات آموزشی به صورت مساوری در مناطق محروم دو بخش چرام و سرفاریاب توزیع مناسبی داشته باشد تا عدالت آموزشی برای همه اجرا شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه نباید در اوقات فراغت دانش آموزان موازی کاری باشد اظهار داشت:با توجه به پایان  امتحانات مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی لازم است اوقات فراغت دانش اموزان  به طور صحیح مدیریت و برنامه ریزی شود.
وی بیان کرد:در ایام تابستان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با اجرای برنامه های مفید وسازنده  فرصت مناسبی درجهت رشد و شکوفایی خلاقیت ها و استعدادهای دانش آموزان چرام ایجاد شود.
داریوش پاداش با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام نقش مهمی در تصمیم گیری دارد تاکید کرد:جلسات شورای آموزش و پرورش فرمایشی نباشد و باید خروجی مناسبی داشته باشد و از هر نشستی حداقل یک راهکار مناسب برای رفع مشکلات یا بهبود وضع موجود جهت ارتقا سطح کیفی آموزش و پرورش داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت طرح سنجش نوآموزان پایه اول ابتدایی گفت:این طرح می بایست با دقت لازم اجرا و نظارت شود و با همکاری اولیا این نوآموزان به موقع انجام شود.
سرپرست فرمانداری چرام  گفت:طرح هجرت در مدارس شهرستان با اولویت نیازمندی و کمک به این مدارس اجرا شود و لازم است همکاری لازم با مجریان این طرح انجام شود.
وی افزود:امکانات آموزشی  به صورت مساوری در مناطق محروم دو بخش چرام و سرفاریاب توزیع مناسبی داشته باشد تا عدالت آموزشی برای همه اجرا شود.
پاداش با اشاره به اینکه همه کارها باید در چارچوب قانون انجام شود بیان کرد:فارغ از مسائل قومی و قبیله ای و سیاسی به همه شهرستان نگاه می کنم و از آخرین روستاهای بیدانجیر و  سادات بخش سرفاریاب تا روستاها و مناطق محروم  خیمند و توگبری و طسوج بخش چرام می بایست خدمات رسانی به نحو شایسته انجام شود.
در ادامه اعضای این شورا و صدرالله عزیزی رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به دستور کار جلسه مطالبی را مطرح کردند.
عزیزی با اشاره به کنکور سراسری در چرام گفت:۵۶۳داوطلب در این شهرستان وجود دارد که ۶۸درصد متقاضیان داوطلب رشته تجربی هستند و تمامی موارد برای اجرای مطلوب این آزمون پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان گفت:غنی سازی اوقات فراغت با همکاری بسیج و در قالب طرح هجرت ۳با مشارکت آموزش و پرورش و دانش آموزان اجرا می شود.
وی با اشاره به ثبت نام نوآموزان پایه اول گفت:تاکنون ۴۷۰نوآموز در شهرستان چرام ثبت نام نموده اند که سنجش آنها اطلاع رسانی می شود.
 


کد مطلب: 255442

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255442/پاداش-فارغ-مسائل-قومی-سیاسی-همه-شهرستان-چرام-نگاه-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1