کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسانه‌ها؛ بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ شهروندی

24 خرداد 1396 ساعت 10:51


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: رسانه‌ها بهترین و تاثیرگذار ترین ابزار ممکن برای ترویج فرهنگ شهروندی دراین شهرهستند.
محمد رحیم دهراب پور روز چهارشنبه افزود: رسانه از ظرفیت بالایی دراطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی برخوردارهستند و باید از این ظرفیت بهره گرفت.
وی فرهنگ شهروندی را حق طبیعی و از حقوق اولیه شهروندان جامعه دانست وافزود: فرهنگ شهروندی زیربنای توسعه همگون شاخص‌های شهری است و باید دراولویت قرارگیرد.
دهراب پور با بیان اینکه اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به حقوق خود دارای رسالتی حساس و مهم هستند اظهار کرد: نقش رسانه‌ها همچنین در ترویج و اشاعه فرهنگ شهری در سطح جامعه نقشی بی بدیل است.
وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم از سوی رسانه‌ها و آشنا شدن آن‌ها نسبت به حقوق خود خلاهای موجود را پر می‌کند افزود: تداوم این اقدام ارزشمند مؤلفه نظارت در جامعه را ارتقا می‌بخشد و بسیاری از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج از رسانه‌ها بابت پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوزه شورا و شهرداری قدردانی کرد و گفت: پوشش رسانه‌ها و همکاری آنان بسیار خوب و قابل ستایش بوده و به انجام بهتر وظایف و رسالت‌های شورا کمک می‌کند.
وی افزود: رسانه‌ها متعلق به نظام و مردم هستند و بر سر مسایلی که به حقوق جامعه مربوط می‌شود با کسی نباید تعارف داشته باشد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند، گفت: خبرنگاران توجه به این مهم را سرلوحه کار خود قراردهند و در این راستا گام بردارند.
دهراب پور افزود: برای تقویت حوزه اطلاع رسانی طرح‌هایی در دست مطالعه است که در طول فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی به اجرا درمی آید.


کد مطلب: 255286

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255286/رسانه-ها-بهترین-ابزار-ترویج-فرهنگ-شهروندی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1