کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جلسه هماهنگی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد؛ از سخنرانان آگاه و دانا دعوت شود

21 خرداد 1396 ساعت 14:45


راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیر همزمان با ۲۸ ماه رمضان از میدان هفت تیر به سمت مصلی شهر یاسوج، و در شهرستان‌ها نیز در مقابل مساجد جامع، مصلی‌ها و میادین اصلی  برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برگزاری روز قدس از آرمان های امام ره بود.
محمدی با بیان اینکه روز قدس از یادگارهای امام راحل است، افزود:  این روز محور وحدت جهان اسلام و مسلمان شده است که نهضت های آزادی بخش را ایجاد کند.
وی بیان داشت: کسانی که به عنوان سخنران انتخاب می‌شوند، باید معلومات و اطلاعات کافب و توانایی لازم در خصوص حمایت از ملت مظلوم فلسطین و فرهنگ مقاومت داشته باشد.
وی گفت: به دنبال برگزاری این مراسم از سخنرانان کشوری برای مرکز استان دعوت شده، و سخنرانان در سایر شهرستان‌ها به فرمانداران و ائمه جمعه واگذار شده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیر همزمان با ۲۸ ماه رمضان از میدان هفت تیر به سمت مصلی شهر یاسوج، و در شهرستان‌ها نیز در مقابل مساجد جامع، مصلی‌ها و میادین اصلی برگزار خواهند شد.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: حرکت تروریستی داعش در کشور محکوم است و این عملیات‌های غیرانسانی و تروریستی برای به فراموشی سپردن موضوع اشغال قدس است، که با اتحاد ملت ایران و مسلمانان جهان در روز قدس جواب محکمی به آمریکا و صهیونیست‌ها داده می‌شود.
وی بیان داشت: بزرگداشت روز قدس به عنوان میراث و آرمان‌های امام ره است و باید این روز هدف اصلی ایران و جهان اسلام باشد.
وی با اشاره به تشکیل ۶ کمیته در برگزاری بزرگداشت روز قدس، گفت: کمیته مراسم، تبلیغات به ریاست صدا و سیما، کمیته فضای مجازی با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امنیتی و انتظامی به ریاست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کمیته هنری به ریاست حوزه هنری و کمیته فضاهای شهری به ریاست شهرداری‌ تشکیل شده است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: اهداف دیگر دشمنان از چنین اقدامی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و تداوم جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.
وی افزود که ۶ کمیته برای برگزاری مطلوب راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کمیته ها شامل تبلیغات و اطلاع رسانی، فضای مجازی، امنیتی و انتظامی، هنری و نمایشگاهی و فضاسازی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد که مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری میزگردها و برنامه های تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مقاومت ملت مظلوم فلسطین، نصب بنر، تبلیغات میدانی و توزیع اقلام فرهنگی است.
حجت الاسلام خاضع گفت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی مشخص و اعلام می شود.
 


کد مطلب: 254843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254843/برگزاری-جلسه-هماهنگی-روز-قدس-کهگیلویه-بویراحمد-سخنرانان-آگاه-دانا-دعوت-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1