کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات «پناهی» و واکنش «محمدی» در خصوص سخنران قدس / محمدی: اگر نتوانیم همدیگر را تحمل کنیم وحدت نیست

21 خرداد 1396 ساعت 13:01


نشست ستاد بزرگداشت مراسم روز جهانی قدس در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، نشست ستاد بزرگداشت مراسم روز جهانی قدس به ریاست معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست پناهی مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان گفت: کسی باید در مراسم بزرگداشت روز قدس سخنرانی کند، که آرمان‌های امام و رهبری را قبول داشته باشد.
پناهی در ادامه بابیان اینکه کسانی باید روز قدس را تدوین کنند که اعتقاد به این روز داشته باشند، افزود: فقط گروه، جریان و طیفی که به آرمان‌های حضرت امام، رهبری و روز قدس اعتقاد دارد، در این مراسم می‌تواند سخنرانی کند.
وی با اشاره به جنبش سال ۸۸ بیان داشت: هرکس که از قطار انقلاب افتاد، نمی‌توانند  سخنرانان روز قدس باشند و کسانی سال ۸۸ با فتنه خود به درک رفتند.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خطاب به پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، اظهار کرد: اگر نتوانیم همدیگر را تحمل‌کنیم، نمی‌توانیم وحدت داشته باشیم.
محمدی افزود: امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ ضرورتی بااهمیت‌تر از وحدت و انسجام نیست، به‌جای اینکه به دنبال آن باشیم که فردی از ملت از قطار انقلاب پیاده شود، باید وحدت و همگرایی در کشور را تقویت کنیم.
وی بیان کرد: روز جهانی قدس روزی است، که از تمامی نقاط جهان حضور پیدا می‌کنند، تا پیام وحدت و حمایت از قدس را به دنیا برسانیم.


کد مطلب: 254836

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254836/اظهارات-پناهی-واکنش-محمدی-خصوص-سخنران-قدس-اگر-نتوانیم-همدیگر-تحمل-کنیم-وحدت-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1