کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش تاجگردون به پست اینستاگرامی بزرگواری/آره حاج‌آقا؛ ما معلوم‌الحالیم

19 خرداد 1396 ساعت 5:31


.
غلامرضا تاجگردون طی یادداشتی که درپرتال اطلاع رسانی خود منتشر کرد، به پست اینستاگرامی علی محمد بزرگواری نماینده سابقکهگیلویه واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، روز گذشته بزرگواری با گذاشتن عکسی در اینستاگرامش، لقب معلوم الحالی را به دو نفر از حاضرین در عکس(تاجگردون، زارعی، جعفرزاده) نسبت داده بود.
تاجگردون طی یادداشتی نوشت:
به نام خدا
بسیجی لبخند بزن؛
من وقتی برادرم شهید شد لبخند زدم... وقتی دوستم در بغلم تکه‌تکه شد لبخند زدم... وقتی آتش خمپاره بر سرم بود لبخند زدم...
از همان نوجوانیم معلوم‌الحال بودم تا به امروز. نمیدونم چی شد بعد از سال‌ها همان حالت واسم پیش اومد. الان که حدود بیش از سی سال از اون دوران میگذره و به قولی عاقل مردی شدیم، بازهم دیدم هنوز معلوم‌الحال هستم.
صحن علنی نشسته بودیم، خبر اومد فاصله ۳۰-۴۰ متری صحن درگیریه و داعش اومده داخل! اونایی که مجلس رو میشناسن میدونن هیچ حفاظی تا داخل صحن وجود نداره و از بالا و پایین میشه به صحن حمله کرد. خبر رفت بیرون و رسانه‌ها پوشش خبری دادند... مردم و موکلین نگران بودند و به ما پیام می‌دادن. مأموریت همه ماها این بود که صحن را عادی بگیریم و همه‌چیز عادی باشه. این یعنی معلوم‌الحالی... آخه داعش بیست قدمی و عادی...
نطق داشتیم؛ من نفر سوم بودم، نفر اول گفت اول شما صحبت کنید. آدم باید در این شرایط معلوم‌الحال باشه و نطق کنه و در خصوص یه چیزهای دیگه حرف بزنه. فعلاً که مأموریت ما این بود و اگه درب رو باز می‌کردن و اجازه خروج می‌دادن شاید مأموریت ما چیز دیگه ای می‌شد.
بیرون بعضی‌ها نگران بودند و شاید ترس. کنار  دو دوست عزیزم آقای جعفرزاده و حاج زارع نشسته بودیم. هر دو جانباز جنگ. یاد جنگ افتادیم. بهشون گفتم بیاین عکس بگیریم من بفرستم بیرون و خبرنگارها هم همینو گفتن. بهشون گفتم: بسیجی لبخند بزن؛ اونایی که اهل جنگ بودن میفهمن این یعنی چی. این لبخند امام بود در اون دوران و در این دوران نیز کلام رهبرمان است که می‌فرمایند این ترقه بازیه...
آره حاج‌آقا؛ ما معلوم‌الحالیم، شما ببخشید... ولی بدان، من لبخندم را فراموش نکردم و نمی‌کنم...

عکس اینستاگرامی بزرگواری:


در این رابطه:
روز گذشته یکی از تلخ ترین روزها برای ملت ایران بود.
به گزارش بویرنیوز، تلخ از این بابت که تعدای از هم وطنان خوب خود را در اثر اقدام وحشیانه عده ای تروریست کوردل را از دست دادیم و از سویی این اتفاق به خوبی نشان داد که ایران خود یکی از بزرگترین قربانیان حوادث تروریستی از ابتدای انقلاب بوده است.
سعی بر این است تا در این نوشتار کوتاه نگاهی به عملکرد وکیلی، تاجگردون و زارعی در مجلس داشته باشیم.
روز گذشته حادثه ناگهانی به وقوع پیوست و متاسفانه عملکرد نه چندان مطلوب صدا و سیما در جریان این واقعه و اخبار ضد و متناقض از ابعاد این موضوع موجب شد تا نگرانی های زیادی در بین مردم نسبت به وضعیت مجلس و نمایندگان وجود داشته باشد.
تقریبا اولین اظهار نظر از فضای مجلس را وکیلی طی توئیتی اطلاع رسانی کرد.

محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس در پیامی توئیتی نوشت: برغم حضور تیراندازی تروریست ها، روند مجلس عادی ست و جلسه مطابق دستور ادامه دارد.
این پیام وکیلی آرامش را به جامعه بازگرداند و توانست بسیاری از التهاب ایجاد شده در جامعه را فروبنشاند.
پس از این، غلامرضا تاجگردون با انتشار عکسی در اینستا وضعیت خود و همکارانش در مجلس را همزمان با اقدامات تروریسیتی نشان داد.
انتشار این تصویر موجب برخی انتقادات شد که لازم است چند نکته را قبل از پیشداوری بیان نمود.

۱ – همان گونه که اشاره شد عدم اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما از حادثه موجبات نگرانی را برای مردم به وجود آورد و موجی از پیام و تماس را برای نمایندگان ایجاد نمود و نمایندگان تلاش کردند تا به اشکال مختلف نشان دهند فضای مجلس عادی است و جایی برای نگرانی نیست.
۲- به طور کلی هدف اقدامات تروریستی ایجاد رعب و وحشت در مردم و از بین بردن حس امنیت است، خنده تاجگردون را باید در همان لحظه گرفتن عکس و انتشار آن تحلیل کرد نه چند ساعت پس از واقعه، و گرفتن و انتشار این گونه تصاویر صرفا پوزخند به کسانی است که امنیت و آرامش ملت را نشانه گرفته اند.
۳ –  از سوی دیگر انتشار پیامک های تاجگردون و یادداشت عباس هاشمی مسئول دفتر نماینده اهواز که در این واقعه در اتاقی محبوس شده بود گواه حال درونی تاجگردون و سایر نمایندگان است.
بخشی از یادداشت عباس هاشمی مسئول دفتر کاظمی نماینده اهواز که در اختیار بویرنیوز قرار گرفته قابل توجه است:
“”حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل ( ره ) به یکباره همه جهان را در بهت و حیرت فرو برد چرا که ایران همواره از نقاط امن جهانی و منطقه ای و همچنین قطب تروریسم ستیزی دنیا بوده است . جدای از اینکه باید از این دست حوادث درسهای لازم را بگیریم و دستگاههای مربوطه ، آن را مورد بررسی همه جانبه قرار دهند می بایست به نوبه خود چند تشکر و سپاس را بجا بیاورم . در آن ساعات بحرانی که در دفتر واقع در طبقه چهارم دفاتر کار نمایندگان محبوس شده بودیم و هیچ راه گریزی جز توکل به خداوند منان و توسل به ائمه معصومین ( ع ) پیش روی نداشتیم تماسها و پیامکهای مردم شریف از جای جای ایران اسلامی بالاخص استانهای کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان ما را در این را استوارتر گرداند و دلمان را آرامش مضاعفی می بخشید هرچند بدلیل مسائل امنیتی شرایط پاسخ به تماسهای عزیزان را نداشتیم چرا که داعشیان ، این وحوش قرن حاضر در پشت درب اتاقهای ما به وحشیگری خود میپرداختند . تماسها و پیامکهای مداوم و دلگرم کننده دکتر تاجگردون ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه و جناب دکتر وکیلی عضو محترم هیئت رئیسه مجلس و دل نگرانی های دکتر کاظم نسب نماینده محترم اهواز که خود نیز در بطن حادثه قرار گرفته بودند و همچنین دعاهای خیر همه مردم عزیز را هیچگاه فراموش نمیکنیم””
نماینده بویراحمد نیز تلاش کرد به تماس خبرنگاران پاسخ دهد و فضای مجلس را تشریح کند.
غلام محمد زارعی به خبرنگاران گفت: هم اکنون مجلس شورای اسلامی در محاصره نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.
وی افزود: سه تروریست های دیگر در طبقه چهارم مجلس شورای اسلامی در محاصره نیروهای امنیتی و پلیس هستند و تیراندازی ادامه دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به روال عادی خود کار رسیدگی به مصوبات روزانه را انجام می دهد و نمایندگان در سلامت کامل هستند.
 
انتهای خبر؛ آرش کنارکوهی


کد مطلب: 254604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254604/واکنش-تاجگردون-پست-اینستاگرامی-بزرگواری-آره-حاج-آقا-معلوم-الحالیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1